Kan skrive under på det, ja.kjellv skrev: 04 des 2019, 17:57Tenk ikke slik. Jeg har kjørt strekningen Røros-Støren før, riktignok med TDMen og noen år siden. Men selvfølgelig ikke sammen med denne kjekke gjengen da. Men jeg fikk gjøre en innsats sammen med deg som resulterte i at du faktisk fikk kjørt sykkelen hjem igjen på søndag. Du fikk også oppleve hvordan felleskapet blant oss motorsyklister fungerer i praksis. Har en av oss trøbbel med sykkelen er dette et felles problemVindR skrev: 04 des 2019, 11:07Jeg satte utrolig stor pris på det, selv om jeg også fikk litt dårlig samvittighet for det. Det må jeg innrømme. Greit nok at jeg ikke fikk slått følge på fellesturen, men det var jo ikke meningen at andre skulle gå glipp av den også.AJ skrev: 30 nov 2019, 09:11Ja, det var et bra treff på Gullvåg, ja .kjellv skrev: 29 nov 2019, 23:44 Et lite snev av PMS i kveld.. Måtte bla litt igjennom bildene fra sommeren. Må nesten legge inn dette, definitivt et av årets høydepunkter![]()
Synd du ikke fikk med deg fellesturen. Men det satte nok VindR stor pris på.
Satser på at dere begge blir med på treffturen neste år.
Jeg gleder med allerede!
Satser på at ting fungerer bedre på neste års tur, for den skal jeg ha med megUavhengig av hvor det blir
![]()
![]()
Men vi hadde da en kjekk dag vi. Det tror jeg nok også Jompa og E-strom skriver under på.
Nå hadde jeg uansett tatt pause fra kjøringa den dagen, så det var ikke noe stort offer å prøve og være til litt hjelp.
Trivelig var det absolutt, med en liten mekkepils i godt selskap.