Skal bli interessant å se hvor lenge denne enkle og billige løsningen holder.
Har holdt fin-fint tur/retur Hønefoss i dag.
Ja, de fleste har vel et slikt forhold til bil. Jeg bare er og blir en bilfrik tror jeg. Ligger i blodet. GT er en veldig fin bil! Jeg solgte oldefaren dens i sommer... Savner den.AJ skrev: 13 jan 2020, 19:48 En artig bilpark der, Gard :).
Jeg hadde selv en Alfa Romeo GT 2.0 JTS fram til i fjor.
Utrolig fin bil å kjøre! Not so much når det gjaldt pålitelighet....
Så jeg må bare erkjenne at jeg var fornøyd da sønnen til en ekte Alfaentusiast, som også er medlem her på MCsiden.no, kjøpte den.
Så nei... for meg er bil av marginal interesse og skal dekke det daglige basale bilbehovet uten noe ekstra, ikke minst hva gjelder drift-, forsikring og serviceutgifter.
Og med hengerfeste på koreaneren så blir brukeranvendligheten betydelig styrket i og med at nærmeste nabo velvillig låner bort hengeren sin når behovet melder seg :) .
Ja så heldig var nok ikke jeg - men vi får se- jeg har funnet en bil jeg liker - men leite etter strøm til hovedlys og må vel ta inn at det ikke blir plog med det første - sykkelen stakk av med plogfeste budsjettet - så nå er det bare å spare....AJ skrev: 10 sep 2020, 16:21 Så langt har denne bilen vist seg å være mitt lureste bilkjøp noensinne.