BCC24C82-715C-45DF-915A-3F469E792BC2.jpeg
Jeg fikk litt problemer med tenningslåsen. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få den av. Må det bores opp tru?Tenningslås fra Kina?
Re: Tenningslås fra Kina?
Jeg fikk litt problemer med tenningslåsen. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få den av. Må det bores opp tru?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- LarsE
- Innlegg: 375
- Registrert: 27 mar 2017, 21:59
- Motorsykkelen din: 2011 KTM 690 DUKE-R / 2004 BMW F650GS
Re: Tenningslås fra Kina?
Jepp, er spesielle skruer/muttere for å gjøre det vanskeligere å fjerne låsen (tyverisikring), rimelig vanlig på motorsykler.
-
- Innlegg: 2264
- Registrert: 13 feb 2011, 15:43
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Re: Tenningslås fra Kina?
Det er gjerne brukt knekkbolter. Greit å bore ut hodet. Boltene kan skrues ut med tang når tenningslås er fjernet.
- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: Tenningslås fra Kina?
Eller med en "skrueuttrekker", også kalt "grisep_kk" - finnes hos velassorterte verktøyhandlerecannon skrev: 15 jan 2020, 07:24 Det er gjerne brukt knekkbolter. Greit å bore ut hodet. Boltene kan skrues ut med tang når tenningslås er fjernet.

PS: Underlig "rettefunksjon" på forumet - kan ikke skrive grisep_kk fullt ut...
PS2: Og lenken blir "rettet" også...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html