Interessant!Bjerknez skrev: 28 jan 2020, 06:27 Faktisk er slik type lim det mest allsidige limet jeg noensinne har testet.
Jeg har også alltid sett på den type lim som "husmorlim" og totalt ubrukelig til alle praktiske formål.

Interessant!Bjerknez skrev: 28 jan 2020, 06:27 Faktisk er slik type lim det mest allsidige limet jeg noensinne har testet.
Ja, så feil kan man altså ta...
Joda, det er klart, men smeltelim er uansett det mest allsidige limet jeg har prøvd. Epoxy er bra det, til sitt bruk, men det må som oftest blandes riktig og er mer vanskelig å bruke. Dessuten er epoxy dyrere å bruke. Men selvsagt skjønner jeg også at smeltelim ikke er noen erstatning for epoxy.FredrikE24 skrev: 28 jan 2020, 14:24 Kommer vel litt ann på applikasjonen her.
Det jeg liker med smeltelim, er at jeg etter en tid, bare kan knekke av hele biten jeg har limt fast. Og flaten det ble limt fast til er like fin.
Veldig kjekt når man driver med delefiltre og den slags i høyttalere.
Jeg er glad i god gammeldags 18timers Araldit som bakes i ovnen. Ellers er super-epoxyen til Biltema skrekkelig god til sitt bruk!
AhaaFredrikE24 skrev: 29 jan 2020, 22:57 Fluxcapacitor det er noe de har i «Tilbake til fremtiden» filmene. Bare tull![]()
Det jeg sier er 5V utgang fra displayet som er koblet inn på en 3V3 inngang på ESP32. Og når du sier at de er koblet med I2C-buss, så er dette et kjent problem fordi da vil du få 5V fra displayet koblet sammen med 3V3 på ESP32 på I2C-bussen. Ofte gjør dette at 3V3 enheten tar kvelden umiddelbart eller holder en stund før den går i stykker. Jeg vet ikke om ESP32 er laget for å tåle det eller ikke, men da vet du hva som trolig er årsaken hvis den slutter å virke.Bjerknez skrev: 29 jan 2020, 22:42 Angående 5v inn på displayet. Litt usikker på hva du mener her. Utganger som tåler 5v inn?