Helga er satt av, Jeg møter opp med telt!

Viffern94 skrev: 04 feb 2020, 15:48 Heisann, denne tråden hadde jeg visst helt glemt.
Helga er satt av, Jeg møter opp med telt!![]()
Smalahove tror jeg at jeg kan stå over...kjellv skrev: 05 feb 2020, 17:08 Nei vi kan vel ikke vente at det blir tradisjon at du koker Bacalao på hvert treff. Jeg kjenner nesten smaken av den ennå jeg![]()
Nå skal vi jo i smalahoveland..Jeg synes heller ikke det ville bli noen erstatning for Bacalao. Ikke nødvendig å lage mye av det for min del i alle fall!
TiltredesAJ skrev: 12 feb 2020, 22:23 BUMP'er denne og anbefaler gjerne nyregisterte brukere her inn til å bruke denne treffmuligheten til å bli kjent med flere MCsidister her inne :) .
Dette er et lavterskeltilbud (håper vi...), som enda flere enn de som allerede har meldt interesse seriøst bør vurdere
.
Hey!xses skrev: 16 feb 2020, 20:27 Da er alt godkjent hjemme ifra, så da kaster jeg meg på dette treffet. :) Har ikke møtt noen av dere før så dette blir spennende. Pr nå blir det vel telt, men det var vel noen av dere som hadde reservert hytte(r) og mulig en sengeplass der? Turen blir å dra fra Eidsvoll og oppover, ser at Myroute app'en sier ca 6 timer kjøring, så om det blir en liten "omtur" med en overnatting eller direkte får vi se på litt nærmere avreise. Hvis det er noen andre som drar fra her i området så er jeg ikke sånn at jeg må kjøre alene. :)
Å dra allerede på torsdagen hadde vært knall, farter gjerne over til Lunner for å slå følge. Jo mer kjøring jo bedre syns jeg, men typ 6-7 timer i reisetid på en dag er i lengste laget.... så å dele opp det i 2 og kanskje kjøre litt mer sving er jo knall. Dog har jeg ingen off-road sykkel, men har kjørt på noen grusete fjellveier uten store problemer. Bør være hardpakket da.... =)AJ skrev: 16 feb 2020, 20:33Hey!xses skrev: 16 feb 2020, 20:27 Da er alt godkjent hjemme ifra, så da kaster jeg meg på dette treffet. :) Har ikke møtt noen av dere før så dette blir spennende. Pr nå blir det vel telt, men det var vel noen av dere som hadde reservert hytte(r) og mulig en sengeplass der? Turen blir å dra fra Eidsvoll og oppover, ser at Myroute app'en sier ca 6 timer kjøring, så om det blir en liten "omtur" med en overnatting eller direkte får vi se på litt nærmere avreise. Hvis det er noen andre som drar fra her i området så er jeg ikke sånn at jeg må kjøre alene. :)
Dette lover godt :) !
Eidsvoll er jo ikke så langt unna her jeg bor på Lunner, så mulighetene for å slå følge er ikke utenkelig. Kanskje flere også? niko fra Oslo, kanskje?
Selv er er så fleksibel jeg ønsker og kan gjerne stikke avgårde på torsdag med en overnatting underveis. Men må ikke gjøre det, altså![]()
.
Slår gjerne følge med andre 21. aug., om det ikke blir altfor seint utpå dagen.
Knakk inn denne ruta sånn kjapt. Uten tunnel og minst mulig motorvei, men som du sier dette finner vi ut av senere :)AJ skrev: 16 feb 2020, 20:49 Dette finner vi nærmere ut av når det nærmer seg treffet, xses.
Jeg skjønner godt at 6-7 timers reisetid kjennes ut til å være en smule i overkant...
Men det ert også overkommelig:
Når det er nevnt skal det også nevnes at det finnes mange gode overnattingsteder underveis :) .
Ingen vits med for lang rute på vei til treffet, etter min mening.xses skrev: 16 feb 2020, 20:57 Knakk inn denne ruta sånn kjapt. Uten tunnel og minst mulig motorvei, men som du sier dette finner vi ut av senere :)