Uffda...!L-NA skrev: 04 feb 2020, 21:54 I instrument panelet lyser "SERVICE" mot meg. Feil melding er. Coil 2 error DC GND ECU 25.
Men spørsmålet mitt er om det er noen her inne på MC siden, som vet - eller kjenner til verksteder (mellom Bergen og Stavanger)hvor det jobber mekanikere som har god kjennskap til Guzzi?
Alternativet mitt er enten Hadeland MC, eller Haugen Motor i Stryn. Begge er 7 timers tur i hver sin rettning.
Jeg hadde en coilfeil på min 2012 mod. En feil som oppsto under kjøring, men jeg husker ikke nå om det ble kastet opp en feilkode i displayet eller ikke.
Sykkelen lot seg uansett ikke kjører videre med tenning kun på en sylinder...
Fikk sykkelen fraktet til verkstedet - Hadeland MC - og fikk ny coil montert etter få dager og sykkelen var fit for fight igjen.
Denne hendelsen skjedde bare et par mil unna verkstedet slik at det ikkevar noen utfordring med tanke på å få den til verkstedet.
Verre i ditt tilfelle med atskillig lenger avstand, dessverre...
Men! jeg anbefaler deg å sende en mail til Hadeland MC v/Reimar og beskrive kort problemet og feilkoden du har fått. Så kan de kanskje i det minste opplyse deg om hva de mener feilen kan være og hvor omfattende det er få den fikset. Kanskje kjenner de også kompetente folk i ditt distrikt som kan bisdra til å løse problemet.
Skriv i mailen at Anders fra Lunner med KTM'en har anbefalt deg å ta kontakt siden dere er best i landet på Guzzi

Kontaktinfo finner du her: https://hadelandmc.no/
De pleier å være raske med å svare på mail.