Har i en periode nå vært medlem av Mcsiden, det hele startet jo med at jeg hadde et megaønske om å ta mc-lappen, og var på utkikk etter en ledsager som hadde mulighet til å hjelpe meg med litt kjøring, ettersom at det ble alt for dyrt å skulle ta hele opplæringen via en skole, haha.. Etterhvert har jo det gått i å ny og ne se på de forskjellige innleggene som blir lagt ut, hovedsaklig rundt sommerstid da det er mest aktivitet her i heimen rundt det å kjør en sykkel, og må ærlig si at jeg har tatt en god del lærdom fra siden her. Har også blitt kjent med enkelte som jeg har møtt på privaten, og det har gjort at generelt hele sykkel-opplevelsen har vært helt suveren.
Men nå kommer det som vi fleste av oss ikke er så altfor glad i, forsikring og prisen på evt en forsikring til sykkel.. Heldig som jeg er, så eier jeg en Ninja 250r, som ikke har noe spesielt mye til hestekrefter, ergo så er ikke prisen jeg betaler i nærheten av hva andre betaler på sine sykler, men nonetheless så er pris og hva man får dekt noe viktig. Derfor har jeg nå fått muligheten til å tilby alle her inne på Mcsiden en mulighet til å få et utrolig godt forsikringstilbud fra meg, med rabatter helt opp til 35%!

For de som er interessert, så kan dere bare sende meg en pm med deres nummer/kommentere pm, så tar jeg kontakt fortløpende