Tøft, mye fine greier der...Epylypzon skrev: 05 des 2019, 15:58 Ikke kjøpt. Men fått levert på døra
Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk

Blir spennende å følge med på dere under konkurransen på New Zeeland.
Satser på edelt metall da

Tøft, mye fine greier der...Epylypzon skrev: 05 des 2019, 15:58 Ikke kjøpt. Men fått levert på døra
Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk
Takk for det. Det er lov å håpe
Legg gjerne ut et bilde av nyinnkjøpene :)ErikW skrev: 28 jan 2020, 22:47 1 stk Caberg åningshjelm til fruen i farge hvit, samt Lindstrad jakke i hvit og sort. Nå må hun bare bli med![]()
Høres spennende ut.... gi meg en oppdatering på hvilke ord og hva du måtte lokke meg for å få henne til å bli med. Jeg har kjøpt fullt sett til madammen også, men jeg klarer ikke å få henne til å sette seg på. Uansett hva jeg har prøvd av overtalelse og garantier om behagelig kjøring.ErikW skrev: 28 jan 2020, 22:47 1 stk Caberg åningshjelm til fruen i farge hvit, samt Lindstrad jakke i hvit og sort. Nå må hun bare bli med![]()
Får meg til å tenke tilbake til høsten 2006 da jeg kjøpte TDM'en - uten konas viten og vilje...Audi Mannen skrev: 29 jan 2020, 11:20 Høres spennende ut.... gi meg en oppdatering på hvilke ord og hva du måtte lokke meg for å få henne til å bli med. Jeg har kjøpt fullt sett til madammen også, men jeg klarer ikke å få henne til å sette seg på. Uansett hva jeg har prøvd av overtalelse og garantier om behagelig kjøring.
AJ skrev: 29 jan 2020, 12:00Får meg til å tenke tilbake til høsten 2006 da jeg kjøpte TDM'en - uten konas viten og vilje...Audi Mannen skrev: 29 jan 2020, 11:20 Høres spennende ut.... gi meg en oppdatering på hvilke ord og hva du måtte lokke meg for å få henne til å bli med. Jeg har kjøpt fullt sett til madammen også, men jeg klarer ikke å få henne til å sette seg på. Uansett hva jeg har prøvd av overtalelse og garantier om behagelig kjøring..
Dett ble et svare leven en periode inntil en av hennes venninner og kollega, som den gang også var motorsyklist og Kawaeier, overtalte henne til å prøve og tilbød seg å la henne låne hjelm og kjøreutstyr. Kona takket litt motvillig ja til dette og til å bli med en kort tur bare for å få bekreftet at dette med MC ikke var noe for henne.
Turen ble lengre enn som så og et forsiktig, men likevel bredt smil kom til synes da hjelmen ble tatt av.
Og resten er historie, som man gjerne pleier å si...![]()
Kortversjonen av den historien er at det i årene etter er blitt mange korte og lange turer med overnatting i hus, hytter, hoteller og telt i inn- og utland. Den lengste så langt som sør for Milano og hjem.
Men kona di har kanskje ingen MC-venninne med overtalelsesevner?
HeiAudi Mannen skrev: 29 jan 2020, 11:20Høres spennende ut.... gi meg en oppdatering på hvilke ord og hva du måtte lokke meg for å få henne til å bli med. Jeg har kjøpt fullt sett til madammen også, men jeg klarer ikke å få henne til å sette seg på. Uansett hva jeg har prøvd av overtalelse og garantier om behagelig kjøring.ErikW skrev: 28 jan 2020, 22:47 1 stk Caberg åningshjelm til fruen i farge hvit, samt Lindstrad jakke i hvit og sort. Nå må hun bare bli med![]()
ErikW skrev: 28 jan 2020, 22:47 1 stk Caberg åningshjelm til fruen i farge hvit, samt Lindstrand jakke i hvit og sort. Nå må hun bare bli med![]()
Kan du ikke prøve å måle kokende vann?gsx750_80 skrev: 01 feb 2020, 11:49 Jeg mottok en temperaturmåler der man sikter med laserstråle på det objektet man vil måle temperatur på. Prisen var omtrent en hundrings, og temperaturmåleren ser ut til å fungere bra.
https://www.dhgate.com/product/non-cont ... ml#ctabBox
Fingrene er for korte til at jeg får sjekket temperatur på bremseskiver på bilen ved berøring. Dette er noe jeg har hatt bruk for innimellom.
Å måle temperatur på eksosanlegg, ved utløp fra de ulike sylinderne, er et annet aktuelt bruksområde for min del.
Prisen er en brøkdel av hva slikt utstyr koster hjemme. Hvor nøyatig dette apparatet måler, vet jeg ikke, men det holder for de fleste av mine formål. Blir uansett bedre enn å benytte (og brenne) fingre.