Ettersom je er tilbakevendt etter ei pause, så lurer je...er det noen andre kvinnfolk med MC her på forumet nå?
Hilsen Hegisen
Se der, ja :) !
kjellv skrev: 19 feb 2020, 17:07 Men, jeg er i alle fall ikke tvil om at kvinnfolk som har sin egen motorsykkel og kjører selv er av særklasse aller ypperste sort![]()
Ellers, jeg synes Skogstrollet, Connie, LinnSurion, Smads, Hegisen og antakelig ennå flere som jeg ikke kommer på skulle diskutere sammen og kollektivt bestemme seg for deltakelse på forumtreffet i August. Det hadde vært kjekt![]()
hehe,,,vet du hva..det falt meg itte engang inn at noen skulle føle seg tråkket på tærne av å bli kalt kvinnfolk!AJ skrev: 18 feb 2020, 22:10 Kan ikke annet enn å smile litt av overskriften i denne tråden... :) .
I disse krenkelsestider skulle man nesten ikke tro at sånt gåt upåaktet hen.
Så kudos til trådstarter for å ikke å ta hensyn til sannsynligheten for å tråkke noen feminist"hysterikere" på tærne...![]()
.
Tja....joda....har vel eks vært borti noen mannfolk i åras løp som har vært veldig karslige i sitt vokabular og snakket nedsettende om kvinnfolk & at noen kjører som ei kjerring. Men det er ikke slik jeg er vant med å bruke disse begrepene. For meg er de endel av dialekta miAJ skrev: 19 feb 2020, 19:24 Kvinnfolk og mannfolk er ord som helt klart er gangbare så det holder her inne!
Men i vårt så akk så lett krenkbare samfunn i mange sammenhenger så skal man nok bruke være varsom med å bruke i hvert fall kvinnfolkbegrepet i visse settinger...![]()