Støvler til en med store legger
Støvler til en med store legger
Hei. Noen som har erfaring med Racing støvler til en med store legger. Kjøpte noen Alpinestars SMX 6 V2, men med skinnbukse nedi har jeg ikke sjans til å få lukket støvlene. Noen som vet om noen som er litt videre i skaftet?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Støvler til en med store legger
Hei og velkommen til oss her på MCsiden.no
.
Hva med denne typen støvler?
Tilfeldig valgt fra Sharkspeed.no.
Jeg hadde selv et par som ligner fra Held.
Det er også flere andre produsenter som lager lignende "westernboots" som dette.
Enkle å ta på og romslige i skaftet, er min erfaring.
Dog ikke like god vibrasjonsdempende såle som andre MC-støvler.

Hva med denne typen støvler?
Tilfeldig valgt fra Sharkspeed.no.
Jeg hadde selv et par som ligner fra Held.
Det er også flere andre produsenter som lager lignende "westernboots" som dette.
Enkle å ta på og romslige i skaftet, er min erfaring.
Dog ikke like god vibrasjonsdempende såle som andre MC-støvler.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Var jo ikke akkurat racingpreg over det eksempelet der AJ
Selv har jeg pinnestilker av noen legger, og buksa utenpå støvlene og sliter med å lukke mine Axo Primato..

Selv har jeg pinnestilker av noen legger, og buksa utenpå støvlene og sliter med å lukke mine Axo Primato..
Hehe, nei ikke særlig racing der nei 
Godt det ikke bare er jeg som sliter. Ser Dainese støvlene har glidelåsen bak og justerbar borrelås for å gi plass til flere typer legger. Noen som har erfaring?
Skinnbuksen er for tight til å ha utenpå så det er uaktuelt dessverre...
Godt det ikke bare er jeg som sliter. Ser Dainese støvlene har glidelåsen bak og justerbar borrelås for å gi plass til flere typer legger. Noen som har erfaring?
Skinnbuksen er for tight til å ha utenpå så det er uaktuelt dessverre...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ikke akkurat racing, nei. Enig i det :) .
Men om de er behagelig å bruke så er det vel det som betyr mest. Eller
?
Men om de er behagelig å bruke så er det vel det som betyr mest. Eller

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Du skjønner det at AJ liker best støvletter han, og ikke støvlerFredrikE24 skrev: 20 feb 2020, 23:17 Var jo ikke akkurat racingpreg over det eksempelet der AJ![]()

Puma støvler er bra for de som ikke har pipestilk legger. Har 2 par med GoreTex, men det ene begynner å bli slitt (favorittparet)
Puma lager ikke mc sko lengre tror jeg, finner ihvertfall ikke noe på www.
Kom gjerne med flere tips her
Skal sjekke Dainese!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Puma lager ikke mc sko lengre tror jeg, finner ihvertfall ikke noe på www.
Kom gjerne med flere tips her

Skal sjekke Dainese!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
SIDI ST og flere andre SIDI modeller har raus justering av innerstøvel med borrelås og ytterstøvel med justerbare alpin-lignende spenner.
God kvalitet, komfortable. Finnes i mange varianter. Ser bra ut også, i motsetning til mange tøffel-lignende kjørestøvler....:)
God kvalitet, komfortable. Finnes i mange varianter. Ser bra ut også, i motsetning til mange tøffel-lignende kjørestøvler....:)
Takk for gode innspill! Landet på noen Sidi Vertigo 2, så får vi se hvordan det blir når de kommer i posten 
Det beste må være å ha buksa utenpå støvlene og mest naturlig, hvis du ikke har den type bukse som er tenkt å ha i støvlene ...
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Jeg har sånne, forrige modell. Veldig gode støvler:-)Loffizz skrev: 22 feb 2020, 15:57 Takk for gode innspill! Landet på noen Sidi Vertigo 2, så får vi se hvordan det blir når de kommer i posten![]()
-
Tror nok ikke det. Typisk italiensk passform for foten, tror jeg.
Review fra brukere på revzilla kan være grei å lese før kjøp, står litt der iallefall. Overfladisk videoreview.
Gikk noen timer til det i går
https://www.revzilla.com/motorcycle/sid ... go-2-boots
Gikk noen timer til det i går