Spent på å høre åssen erfaring du får med dem

Spent på å høre åssen erfaring du får med dem
Fikk dem i dag og de satt som et skudd! Helt perfekt
Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Jeg gikk en str opp fra det jeg bruker i vanlige sko. Bruker 43 og tok 44 i disse etter mye lesing og det passet meg supert. De er litt smale foran i selve fotbladet så om du har veldig brede føtter kan nok det bli et issue.KawaKjetil skrev: 28 feb 2020, 21:00Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Har testet TCX ST Fighter GTX som satt perfekt i 46 (litt slakk i hæl, men det ser jeg går igjen i review). Må prøve med skinnbukse oppi i tillegg før kjøp.
Ser SIDI har Cobra Gore Tex som ser grei ut. Ja, skal ha Gore Tex![]()
Takk for kjapt svarLoffizz skrev: 28 feb 2020, 21:03Jeg gikk en str opp fra det jeg bruker i vanlige sko. Bruker 43 og tok 44 i disse etter mye lesing og det passet meg supert. De er litt smale foran i selve fotbladet så om du har veldig brede føtter kan nok det bli et issue.KawaKjetil skrev: 28 feb 2020, 21:00Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Har testet TCX ST Fighter GTX som satt perfekt i 46 (litt slakk i hæl, men det ser jeg går igjen i review). Må prøve med skinnbukse oppi i tillegg før kjøp.
Ser SIDI har Cobra Gore Tex som ser grei ut. Ja, skal ha Gore Tex![]()
Det skal sies at skoen er veldig racing preget fordi den er veldig stiv og tynn såle. Men var det jeg ville ha så da kunne det ikke bli bedre!