Passer bra, i og med at jeg nettop har montert kjørelys som også funker som fjernlys.

Jeg vet du kommer til å være uenig i meg nå, men det å bruke fjernlys gjør ting bare verre. Gjør det riktig første gangen så slipper du å skape problemer i trafikken. (Altså ikke noe jalla greier)FredrikE24 skrev: 03 mar 2020, 23:17 Vinterstid, da er det faktisk full blending fra meg. Rett og slett fordi jeg ikke blir sett. I tillegg har jeg jalla-lamper på hver side i LED. Innimellom kjører jeg med blink på disse. Allikevel er det ikke alltid det hjelper, men som oftest blir jeg sett i siste øyeblikk med disse på. Har måttet kjøre av veien og ut i grøfta på E6en om morgenen flere ganger for å ikke kræsje. Kjente bildøra på låret en gang. I Desember kjører jeg ikke. Anser bilistene som enda verre enn normalt før jul. Har prøvd med og uten fjernlys, flest tilfeller hvor unnamanøver har blitt gjort har vært med nærlys.
Om våren skjer det ting, og nærlys er det som benyttes.
Og den trenden med å kjøre på parklys.Juicebox skrev: 03 mar 2020, 20:23 Eller de køddene som ikke vet hvordan man skrur på lyset sitt og kjører med samme innstilling dag som kveld og ikke tar hintet når man tuter og blinker. Ja, jeg vet man ikke skal tute, men når de sitter i førersetet og ikke skjønner hva som foregår så kan man gjøre det.
Folk må virkelig lære seg å bruke bilen de kjører!
Eller de køddene på mc som kjører med fjernlys hele dagen og kvelden fordi de "skal bli bedre sett"Juicebox skrev: 03 mar 2020, 20:23 Eller de køddene som ikke vet hvordan man skrur på lyset sitt og kjører med samme innstilling dag som kveld og ikke tar hintet når man tuter og blinker. Ja, jeg vet man ikke skal tute, men når de sitter i førersetet og ikke skjønner hva som foregår så kan man gjøre det.
Folk må virkelig lære seg å bruke bilen de kjører!
Som mister Fredrik lengre opp der?Snikendeugle skrev: 04 mar 2020, 08:35 Eller de køddene på mc som kjører med fjernlys hele dagen og kvelden fordi de "skal bli bedre sett"![]()
![]()
![]()
Tror ikke den originale frontlykta på Jawa`n er i stand til å blende vesentligJuicebox skrev: 04 mar 2020, 16:05Som mister Fredrik lengre opp der?Snikendeugle skrev: 04 mar 2020, 08:35 Eller de køddene på mc som kjører med fjernlys hele dagen og kvelden fordi de "skal bli bedre sett"![]()
![]()
![]()
![]()