Jeg har ikke samme sola å vise til...men plussgrader og nedbør tar knekken på snøen

Jepp, dette ser bra ut. Som jeg skrev i en annen tråd. Torsdag 11. mars er min MC klargjort for henting fra vinterlagring...og da har jeg langfri...Globe skrev:Det glade sørland er i rute skjønner jeg GV![]()
Jeg har ikke samme sola å vise til...men plussgrader og nedbør tar knekken på snøen![]()
Kjøpt?Dexter skrev:Hva er det med denne Bill Gates?! Jeg blir så irritert!![]()
Har nettopp installert Windows7 Professjonal som jeg har KJØPT(!) og jeg har installert min officepakke 2007 som jeg også har KJØPT(!)![]()
Dexter skrev:Men i min office-pakke så er ikke Outlook inkludert. Dette betyr at jeg må installere en piratversjon av outlook slik at jeg kan få importert e-postene over i Windows Live Mail (som faktisk ikke er så ille til å være gratis). Men NEIDA! Du må ikke tro at godeste Bill-gutten har sørget for at dette er mulig!![]()
Dexter skrev:Hva er det med denne Bill Gates?! Jeg blir så irritert!![]()
Et ærlig svar, det liker jeg...Dexter skrev:... det handler vel for det meste om at jeg ikke orker å sette meg inn i noe nytt...
...eller så er det dette innlegget som snakke(skriver):Pollti skrev:Det er da ungenes jobb ?
Dexter skrev:Har et par av disse i skapet... kanskje jeg må sette på kaffen å renske opp halsen litt?![]()
deilig med symetrisk 10meg linje-15 i test.Dexter skrev: (har bare 384kb upload-fart her)