Jepp...
Du kom meg akkurat i forkjøpet

Jepp...
Fort gjort å la seg rive med...
Neida, det går bra :) .
Takknemlig farge å jobbe med velAJ skrev: 27 mar 2020, 15:13 Siden det ikke er så mye annet å ta seg til ble det litt koronasysling i dag i form av den årlige Hyundaipoleringen.
Lot det samtidig gå litt sport i å bruke det man har i disse tider; fant en Sverigeinnkjøpt Turtle Wax Original flytende, som så noe tilårskommen ut. Men den funket som bare det. Samme med en velbrukt poleringspad og restene av poleringspapiret som lå bortgjemt innerst i garasjen.
Bilen ble så blank, atte.
Her fra en pause i koronasyslingen:
Polering20.JPG
Poleringssmitten på sorte eksteriørdetaljer er ganske harmløse og fikses senere med dertil egnet vaksine....
Rødfargen er fin, den.
Rart det der med røde biler og framtredende sorte eksteriørdetaljer... Folk sender lange blikk, noe jeg må si jeg er overrasket over når det gjelder denne høyst ordinære Hyuandai'en...FredrikE24 skrev: 27 mar 2020, 19:56 Røde biler er ganske gøy å polere.
Min første bil var knallrød. En dag med maskin, rubbing og voks og den var ikke til å kjenne igjen :)
Fredrik E24, du virker som en genuint BMW entusiastFredrikE24 skrev: 27 mar 2020, 19:56 Røde biler er ganske gøy å polere.
Min første bil var knallrød. En dag med maskin, rubbing og voks og den var ikke til å kjenne igjen :)
![]()
Slett ikke utenkelig.kjellv skrev: 28 mar 2020, 14:39 Det de antakelig vet er at denne sykkelens eier har et annet verksted han bruker som førstevalg. De vet også at enkelte kan kjenne på en uggen følelse hvis de skal oppsøke sitt favorittverksted med "feil" skiltplate i fremtiden. For meg er dette IKKE GREIT av et verksted å gjøre!