KawaKjetil skrev: 02 apr 2020, 21:18
I disse koronatider er det viktig å distansere fra det som dominerer eteren.
Her er link til Greatest Grand Prix battles: 10 of the best now FREE https://www.motogp.com/en/news/2020/04/ ... ree/328758
Enjoy, for de som liker
Her er link til Greatest Grand Prix battles: 10 of the best now FREE https://www.motogp.com/en/news/2020/04/ ... ree/328758
Enjoy, for de som liker
Ahh - herlig , takker
Bare hyggelig Har sett 3 løp nå, og imorgen lurer jeg på å driste meg inn i en butikk og handle en sixpack Corona samt et par lime som lørdagsgodt til resten.
KawaKjetil skrev: 03 apr 2020, 22:01
Bare hyggelig Har sett 3 løp nå, og imorgen lurer jeg på å driste meg inn i en butikk og handle en sixpack Corona samt et par lime som lørdagsgodt til resten.
Enjoy, for de som liker
Ahh - herlig , takker
Har bare fått sett første løpet enda , det får vel en legendestatus - så det live i fjor men det var like spennende i reprise
Så også en ny film på Viaplay her en dag. Den heter «Unlimited» og handler om 2019 sesongen til Márquez. Håper Netflix lager en tilsvarende serie om Motogp som Formula 1 - Drive to survive. Det hadde vært kult!
barske skrev: 04 apr 2020, 17:39
Så også en ny film på Viaplay her en dag. Den heter «Unlimited» og handler om 2019 sesongen til Márquez. Håper Netflix lager en tilsvarende serie om Motogp som Formula 1 - Drive to survive. Det hadde vært kult!
pingvin skrev: 28 mar 2021, 18:50
MotoGP begynner NÅ
Jeg elsker å kjøre MC !
Men å se på MC motorsport...
Mulig jeg er feilkoblet et eller annet sted... .
pingvin skrev: 28 mar 2021, 18:50
MotoGP begynner NÅ
Jeg elsker å kjøre MC !
Men å se på MC motorsport...
Før jeg kjøpte sykkel så jeg nesten ikke motorsport, Martin Schanke og Solberg var unntakene. Ja så har det jo blitt noen stunder med Anders Ullevålseter. Men i høst så så jeg på moto GP siden alt annet var så sabla trist på TV. Og trur man ikke at jeg fatta interessen. Så nå blir jeg å følge med, hvorfor ? ikke spør meg, jeg vet ikke
Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
Må si MotoGP er blitt veldig bra, med enhetsdekk og elektronikk (og Marques ute med langtidsskade) er det veldig jevne løp med mye action og mange fabrikanter med. Og fantastisk TV-produksjon med hi-speed kameraer, on-board kameraer og fantastisk bildekvalitet på stor TV
AJ skrev: 28 mar 2021, 19:41
Mulig
Sist redigert av pingvin den 28 mar 2021, 20:40, redigert 1 gang totalt.
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
Artig å se på innimellom. Derfor tar jeg opp og ser når jeg har litt ledig tid. Denne runde var de mye jevn kjøring, og da blir det ganske spennende. Samme gjaldt Formel 1. Mange spennende fighter hele veien gjennom feltet.
Jeg så dokumentaren om Marc Marquez på Viaplay i vinter, og fattet interesse. Katta likte også å se på... Så det blir vel til at man følger med utover sesongen.