Heisann

Dette forumet dukka opp i ett google-søk. Nå har jeg sittet å lest i flere timer, og husker ikke hva jeg opprinnelig søkte etter

Så ble det en profil da, veit ikke helt hva jeg skal bruke den til enda, men det kommer nok.
Jeg begynner med å presentere meg:
Ung mann, noen vil kanskje si gammel, ...så dagslys første gang i 66’
Har vært gift, det viste seg å være oppskrytt, så nå er jeg samboer. Noe godt kom det ut av det da, tvillinggutter som tok A1 lappen i fjor, og nå en sesong med hver sin YZF R125. Samboeren har også en guttunge fra tidligere, han er ivrig crosskjører.
...og hun, samboeren altså, kjører CBR 954RR.
Vi holder hus sånn ca 8-9 mil vest for Oslo, på grensa til indrefileten av MC-veier.
Jeg tok MC lappen i ‘84 og kjøpte min første sykkel i ‘86
Bortsett fra 3-4 år på begynnelsen av 2000 tallet har jeg vært innehaver av en tohjuling. Dvs jeg var innom en trike også da, tre-seter, måtte jo få med meg tvillingene på tur.
På 90 tallet var jeg på 4 eller 5 europaturer, med og uten passasjer. Fantastisk erfaring å ta med seg.
På to av disse turene var jeg MC-guide for Actionfactory, ett firma som arrangerte MC-turer bla. med utgangspunkt fra Chamonix. ...guide og guide, jeg kjørte bare lede-sykkel fra Oslo til Chamonix.
Siden har det bare vært turer i Sør-Norge. Nå når ungene etter hvert ikke trenger daglig pass, så kanskje trangen for lengre turer melder seg igjen. Nå har jeg greid å få handla meg en båt også da, og det er jo en direkte konkurrent til MC da
I signaturen under har jeg kronologisk listea opp syklene mine opp igjennom åra, trur ikke jeg har glemt noen