Men det er moro med nytt kjøkken, da. Norema er bra saker, så det er bare å kjøre på.
Jada, blir nok bra dette.oivindg skrev: 09 apr 2020, 16:30 Kjøkken er sykt dyrt. Vi kjøpte nybygd rekkehus, så standard kjøkken var med i prisen for huset. Så jeg så bare hva det kostet i tillegg for oppgraderinger. Skuffeseksjoner i stedet for skap, finere vask osv. Kona drømte om benkeplater i stein, men da hun fikk en pris på 120.000 bare for benkeplatene syntes til og med hun at laminat egentlig ikke var så verst. Nå skal det sies at 120.000 for benkeplatene var inkludert mobilkran for å heise dem på plass.![]()
Men det er moro med nytt kjøkken, da. Norema er bra saker, så det er bare å kjøre på.
Det skal sies man får rimeligere kjøkken enn dette altså. Husk at vi har tatt med alle hvitevarer. Hvitevarene alene koster 70.000. Skrur man opp kjøkkenet selv sparer man 20.000 til. Så er man nevenyttig og ikke trenger elektrikker etc. Så får man nok satt opp et flott kjøkken langt rimeligere.rolf-arne skrev: 09 apr 2020, 17:32 sier bare OIIII - tenker på nytt jeg også --- men da må noe annet forsakes, det blir å klø seg i hodet ei god stund-- i mellomtiden får man tegne og drømme
Det var et nyttig tips! :)oivindg skrev: 09 apr 2020, 18:17 Husk på å få stor nok kurs til koketoppen. Det er nesten ikke grenser for hvor mye effekt disse induksjonstoppene drar. Hos oss var det som fulgte med pakka 1x20A på deling for stekeovn og koketopp. Endte opp med 1x16A til ovnen og 1x25A til toppen. Likevel måtte jeg stille ned makseffekt på toppen fordi den trekker mer enn 25A på fullt.
Fornøyd så langt :) .
Det blir nok noen endringer der også vil jeg tro. I tilbudet ble det satt opp kun whirlpool hvitevarer. Da blir jeg automatisk litt skeptisk. Får selger provisjon av whirlpool, Sliter whirlpool med salget og må finne andre måter og selge på?FredrikE24 skrev: 09 apr 2020, 19:05 Hva har du valgt av hvitevarer? Er fornøyd med Siemens sine stekeovner og platetopper. Mer fornøyd med Miele og Geigenau oppvaskmaskin.
Foreldra mine kjøpte to digre kjøleskap fra Liebherr. De var utrolig fine. Ble jo 100kkr bare i kjøleskap, men for noen skap..![]()
Du mener 3-fasen til platetopp. Og egen 16 amp til oppvask og stek?FredrikE24 skrev: 09 apr 2020, 20:12 3x20A til koketopp, så kan du kjøre samme 16A på oppvask og stek.