Ja noe humpete den veien der.Skogstrollet skrev:Det der er en flott vei - pleier å kjøre der på vei vestover![]()
Dessverre begynner det å bli litt vel mange humper og hull noen steder der nå...
misspelling with autocorrect
Ja noe humpete den veien der.Skogstrollet skrev:Det der er en flott vei - pleier å kjøre der på vei vestover![]()
Dessverre begynner det å bli litt vel mange humper og hull noen steder der nå...
Da håper vi det går raskt mtp å bli av med snøen daJompa skrev: 07 apr 2020, 23:12 Enda noen uker til jeg tar ut sykkelen.
Men det går mot vår er også, toppene på gjerdestolpene begynner å stikke opp av sneen og med åtte grader i dag drypper det fra takrennene.
Kjør vakkert.![]()
Her i Fredrikstad har jeg faktisk knapt sett snø i vinter. Hvis jeg sier maks 4-5 dager med noe hvitt på bakken så tror jeg ikke at jeg overdriver. Altså, en helt fantastisk vinter. Ikke noe måking, har spart drivstoff på snøfreseren og i går satt jeg faktisk ute i solen. Faktisk ble solen litt plagsom også, så jeg måtte sette meg i skyggen.Jompa skrev: 07 apr 2020, 23:12 Enda noen uker til jeg tar ut sykkelen.
Men det går mot vår er også, toppene på gjerdestolpene begynner å stikke opp av sneen og med åtte grader i dag drypper det fra takrennene.
Kjør vakkert.![]()
Grattis! Det kan du være stolt av. De har en del å velge mellomhakhap skrev: 11 apr 2020, 07:51 En første for meg iaf, ble med på Flickr Explore for 8 april med denne bilden
![]()
Takk :)