Prøvde å sende sms til kjøper istad for å høre om når han fikk omregga den(vanskelig å levere det sjæl når vi ikke møtes)...ikke noe svar. Får vel ringe i morgen.
Har samme sykkelen fremdeles ja, men ikke sikkert den blir så mye lengerFsva skrev: 23 apr 2020, 23:28 Kult å se deg igjen her på forumet, men at det allerede fire år siden vi kjørte sammen i Telemark er skremmende. Tiden flyrHar du fortsatt sykkelen?
Det skulle bli snart 4 år siden detmortenolb skrev: 23 apr 2020, 23:15 18. Juni 2016, ja. Det er jo et par dager sia!
Kjellv mente jeg burde dra opp bloggen igjen, så jeg sier hei på dere! Sier ikke så mye mer akkurat nå, men jeg er i gang og det kan bli en interessant sesong(også av åpenbare grunner).
Kan vel ta en liten oppdagering på generell basis, da. Har flytta meg vekk fra Tønsberg. Begynte i ny jobb på Langhus i august, med alt det medfører. Liten livs-oppdragering! Jobber heller ikke som lastebilsjåfør lenger, men som fører av teleskoptruck![]()
Har dessverre fremdeles ikke begynt å drikke kaffe, så har ikke kaffe i hus
Artig gjenblikk!Fsva skrev: 23 apr 2020, 23:28 Kult å se deg igjen her på forumet, men at det allerede fire år siden vi kjørte sammen i Telemark er skremmende. Tiden flyrHar du fortsatt sykkelen?
![]()
Haha, ja! Har jeg ikke tenkt over! Hvilken rute er du på? VS?Olav K skrev: 24 apr 2020, 11:25 Kjekt å se deg online igjen, håper du trives i nye jobben, på nytt sted.
Det blir gjerne en game changer, når man flytter på seg på den måten.
Du får sette et kryss på kassene om du pakker noe til meg :-D
Ruta går fra Voss til Hardanger/Kvinnherad