Det finnes jo haugevis med ettermarkeds-hendler der ute. Tar gjerne i mot tips til hendler av god kvalitet som kommer litt nærmere styret

De originale hendlene er justert helt inn og selv da skulle jeg ønske å ha dem enda litt nærmere holkene. Jeg er ikke så stor og har dertil korte fingreAJ skrev: 23 apr 2020, 14:02 Fin sykkel den BMW F900XR'en.
Men er det slik at justeringsmulighetene på de originale hendlene ikke gir kort nok avstand til styreholkene?
Vanligvis er det vel fem justeringsmuligheyer på begge hendlene.
Jeg har ikke målt hvor langt inn jeg kan klemme bremsen, men bremsene tar hardt veldig tidlig.mekkern skrev: 23 apr 2020, 17:17hvis du da har clutchen ennå lengre inn så vil den nok ikke fri ut skikkelig...
![]()
hvordan er det med innerste posisjon på brems? hvor mye har du igjen når du klemmer inn alt du kan?-bør jo heller ikke "bånne" bremsen selv om bremsevirkningen er nok tidligere...![]()
ser jo løsninger med annen utveksling på clutchen og annen bremsepumpe.. men da blir det jo en del hardere clutch og brems..
Skal sjekkes ut
Jeg så litt på ASV i går og det akkurat noe sånt jeg er ute etter. Det ser ikke ut som det er kommet noen til min sykkel enda iom at det er en helt ny modell, men de kommer sikkert snart :)