må innrømme at denne er den vakreste og fineste kjøretøyet jeg har tatt bilde av

Sykkelen fikk nytt skilt og reg nr i fjor da eieren greide å miste det. Kan nok hende at den var din en gangbarske skrev: 24 apr 2020, 19:09 Begynte å lure på om det var du som kjøpte min men skiltet stemte ikke helt 🤪
En sterkt kandidat til den estetisk mest vakreste motorsykkelen som er laget! Mener jeg..![]()
Solgte min i vinter så dette er nok en annen ja. Du har mye hærlig kjøring i venteSahand93 skrev: 24 apr 2020, 19:35Sykkelen fikk nytt skilt og reg nr i fjor da eieren greide å miste det. Kan nok hende at den var din en gangbarske skrev: 24 apr 2020, 19:09 Begynte å lure på om det var du som kjøpte min men skiltet stemte ikke helt 🤪
En sterkt kandidat til den estetisk mest vakreste motorsykkelen som er laget! Mener jeg..![]()
Hvorfor ikke bare beholde eksosen slik den er? Veier en del riktignok, men ser bra ut og er jo tilpasset sykkelen ut fra gjeldende utslippskrav...HeHy skrev: 26 apr 2020, 00:16 Gratulerer med drømmesykkel! Hvis du skal bytte eksosanlegg håper jeg du går for en som har tilsvarende 3 potter, bare uten katalysator, de er jo bare rådeilige og gjør halve utseendet til sykkelen!
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Vel, for mange så har lyd mye å si når de kjører motorsykkel. Ikke nødvendigvis plagsomt høyt, men litt mer.AJ skrev: Hvorfor ikke bare beholde eksosen slik den er? Veier en del riktignok, men ser bra ut og er jo tilpasset sykkelen ut fra gjeldende utslippskrav...
Det er vel neppe mye å tjene på vektreduksjon og mulig effektøkning med et ettermarkedanlegg.
Jeg ville uansett beholdt anlegget som det er. Ser veldig bra ut!
Har jeg gratulert med ny sykkel? Kanskje ikke.
Vel...
Til lykke med utsøkt kjøreredskap!