MCsiden.no har nå fått Galleri!
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: MCsiden.no har nå fått Galleri!
Det er da merkelig. Jeg testet med dine rettigheter og fikk da se bilde... 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
det plager ikke meg at bilder ikke er tilgjengelige, men hvis det vises slik for flere blir jo forumet lite brukervennlig
- Dexter
Du er den første som rapporterer om dette så da blir jeg i tvil hva dette egentlig er... særlig siden jeg ikke klarer å gjenskape det du opplever. Hvor, når og hvilket bilde er det du får feilmelding på? Er du pålogget eller utlogget av forumet når dette skjer? Kan du ta et skjermbilde og sende eller legge ut?pelsen skrev:det plager ikke meg at bilder ikke er tilgjengelige, men hvis det vises slik for flere blir jo forumet lite brukervennlig
- Dexter
En ting jeg har funnet ut, og det er med vilje:
Du må være innlogget for å se bilder fra private album, dette også selv om bildet er linket inn i et innlegg... dette for å forhindre uønsket spredning gjennomført av "roboter" og eventuelt andre som bare "soper" forbi forumet. Felles album har ikke denne begrensningen.
Håper dette var forklarende og riktig i forhold til det du opplever...
Vi skulle kanskje endret bildet som sier at man ikke har lov å se det slik at det blir litt mer informativt... eks at det står at en må logge på for å kunne se bilde
Du må være innlogget for å se bilder fra private album, dette også selv om bildet er linket inn i et innlegg... dette for å forhindre uønsket spredning gjennomført av "roboter" og eventuelt andre som bare "soper" forbi forumet. Felles album har ikke denne begrensningen.
Håper dette var forklarende og riktig i forhold til det du opplever...
Vi skulle kanskje endret bildet som sier at man ikke har lov å se det slik at det blir litt mer informativt... eks at det står at en må logge på for å kunne se bilde
siden jeg klarer å skrive dette er jeg vel pålogget???
ser ikke bildet likevel..
ser ikke bildet likevel..
- Dexter
Jeg må bare spørre for å være sikker og utelukke alternativer. Har du prøvd å logge ut og inn igjen og se om det ble noen forskjell?
Er det andre her som kan se om de kan se bilde eller om det bare blir erstattet med et bilde som sier at de ikke har lov å se bilde?
Er det andre her som kan se om de kan se bilde eller om det bare blir erstattet med et bilde som sier at de ikke har lov å se bilde?
nå logget jeg meg på med Mozilla Firefox istedenfor Opera, og vips så ser jeg bildene.
Så det er nok noe med Opera 10.10 for Linux som ikke virker.
- Dexter
Ja, jeg vet ikke. Du er som sagt den første som rapportere om dette. Nå skal vi ha en oppgradering snart også se om denne kan avhjelpe på situasjonen er ikke kjent, men det vil jo vise seg.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hva med å prøve å som det å renske cache'en og temp.filer til Opera'en på Linux kan være til hjelp...pelsen skrev:nå logget jeg meg på med Mozilla Firefox istedenfor Opera, og vips så ser jeg bildene.
Kjenner ikke så godt til Linux, men kanskje verd et forsøk siden ting synes å funke som det skal i Firefox...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg har Opera 10.10 for Windows... og ser ikke noen problemer her...
Bugs i linux-varianten ellerno? Et eller annet tillegg som ikke starter opp?
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ingen problemer her med "Galleri", verken med Firefox 3.60 eller Opera 10.50 RC4 i WinXP...Onsløv skrev:Jeg har Opera 10.10 for Windows... og ser ikke noen problemer her...
Ser fint også bildene pelsen har lastet opp.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
det ser ut til å bare være enkelte bilder som er linket til i galleriet som ikke vises i forumet, går jeg til galleriet ser jeg dem.
Det er sikkert bare en bug i Linux-Operan. Denne versjonen er vel et ganske smalt produkt i forhold til MS-versjonen, og som igjen er et smalt produkt i forhold til MS sin egen Internet Explorer.
Det hender at operan faller ut her, så noen bugs er det nok.
Det er sikkert bare en bug i Linux-Operan. Denne versjonen er vel et ganske smalt produkt i forhold til MS-versjonen, og som igjen er et smalt produkt i forhold til MS sin egen Internet Explorer.
Det hender at operan faller ut her, så noen bugs er det nok.