oppreist sykkel?
Re: oppreist sykkel?
Skjønte hva som ble ment, men om jeg skulle henge meg opp i noe så er IMO en "billig" sykkel (uansett opprinnelse) ikke i samme segment som en "premium", nettopp pga av komponentforskjellene. Selv om salg og marked selvsagt vil bruke de dyre syklenes halo til å selge de billige med samme segment-image. Har ikke kjørt så veldig mye forskjellig, men merker klar forskjell på de jeg har hatt- spesielt på norske vårveier som ikke har retta seg opp etter vinteren. Ducatien mister aldri fatningen, slik som f.eks middelklasse-bimmern kunne gjøre.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg skrev «Billigerer sykler i samme segment».
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Kan du oppgi hvilken billigere japansk sykkel, i samme segment som din BMW, som har gitt deg denne nedturen? Da blir alt så meget enklere å forstå

- Bjerknez
- Kontakt:
Med samme segment mener jeg feks. Suzuki sin 1000s ett eller annet som kom i fjor eller året før. Denne kjørte jeg og det var nedtur.
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Bra oppklaring. Vi legger nok svært ulik betydning i "samme segment". Denne kan i beste fall sammenlignes med en budsjettutgave av din BMW (hvis det finnes).Bjerknez skrev: 28 apr 2020, 13:00 Med samme segment mener jeg feks. Suzuki sin 1000s ett eller annet som kom i fjor eller året før. Denne kjørte jeg og det var nedtur.
- Bjerknez
- Kontakt:
Nei. Denne falt helt igjennom. Bremsene på den jeg kjørte var betydelig dårligere. Gassen var av og på, finish «så där». Fikk ikke noen godfølelse på denne overhodet.
Ja, men det er en selvmotsigende setning mener jeg da

Nå sporer vi fælt av