Det er en 2018 Tracer 900.Ronning skrev: 15 jun 2019, 22:59 Fin lesning det der. Hva slags sykkel er den med hvitt i fronten? Den første til venstre på lineup foran hytta?
Veien fra charlottenberg til sunne er noe kjedelige. Men "The red road" er hovedsakelig fra äppelbo og et stykke sørover, sånn om man ikke skulle gidde å kjøre hele den strekka men heller ta noe motorvei :) Den strekka er i hvert fall helt fantastisk!AJ skrev: 15 jun 2019, 23:09 Charlottenberg - Äppelbo tror jeg faktisk jeg må få kjørt i år. Ser og høres veldig interessant ut fra det du beskriver i turrapporten din, Toven.
En vei jeg aldri har kjørt. Derfor må den selvfølgelig kjøres!
:)Reodor skrev: 15 jun 2019, 23:20 Turen mot Äppelbo må prøves, takk for tips. Fint å se at du fortsatt kjører SV650, det er en fantastisk sykkel![]()
Veldig ålreit sykkel!
Takk!KawaKjetil skrev: 15 jun 2019, 23:21 Kjekt tur referat detteSynd med steinsprut og asfaltflekker. Kjørte bak en kompis med ny Panigale på gateslicks og kort skiltfeste idag, så fikk 2 steiner på meg. En i hjelmen og en i kjørejakken. Smeller godt
La meg minst 50m bak etter stein #2.
Må si du er en ræser på vask. Hvilket skum bruker du?
Ja, kort skiltfeste er noe jeg driver å prøver å finne en løsning på. Jeg har forsøkt å tilpasse en slags fender-extender til å bruke på tur med et stykke plastikk fra biltema, en 20x20 plate, men det var for sprøtt til å kunne tilpasses. Jeg får se om jeg kan finnne noe annet som lettere kan tilpasses, slik at jeg kan montere det når jeg skal på tur med to hull i skiltplata som er fra original opphenget. Det smeller bra! Fikk et lite kakk i hjelmen selv nå

Nå prøver jeg Chemical Guys Honey Watermelon Snow Foam, som er en versjon av Honeydew Snow Foam. Skummer svært bra og blir hengende lenge. Jeg syntes den renser godt som prewash, men kanskje ikke like godt som Auto Finesse Avalanche. Denne får jeg ikke tak i lenger, det var noen regler så Bilnerden kunne ikke importere denne. Det er jo et hav av foam der ute, og blant Chemical Guys er det jo Maxi Suds, Citrus Wash & Gloss som kan brukes som foam. Men jeg ville ha en ren foam til prewash, så da tok jeg Watermelon Snow Foam. Kjøpte en 5 liter på tilbud så den holder vel en stund..

Til selve vasken brukte jeg en blanding av Chemical Guys Citrush Wash & Gloss og Chemical Guys Glossworkz.