Juicebox skrev: 07 mai 2020, 14:14
Bjerknez skrev: 07 mai 2020, 13:43
Juicebox skrev: 07 mai 2020, 13:40
Bjerknez skrev: 07 mai 2020, 13:14
Juicebox skrev: 07 mai 2020, 13:06
Bjerknez skrev: 07 mai 2020, 01:45
Snapchat er jo en kanal hvor man kun deler bilder.
Nå la du på deg 50 år ekstra
Haha, mulig det. Så vidt jeg vet så er eneste mulighet å sende bilder med noe tekst på. Man kan jo chatte der også, men man kan så vidt jeg vet ikke ta vare på meldingene man får, så sant ikke motpart har satt dette i innstillingene.
Det finnes sikkert mange måter og rettferdigjøre bruken av SnapChat på, men selv så føler jeg den båten har gått. Føler ikke SnapChat er en tjeneste jeg vil gjøre meg avhengig av.
Hehe Joda neida... jeg tror det beste for deg er å ikke skrive så mye mer om Snapchat haha!
Fullt mulig det. Men jeg er ikke så opptatt av hva andre tenker om meg når dem leser det jeg skriver. Det hadde evt. vært mer innbringende hvis noen faktisk forklarte hvorfor jeg tar feil. Da lærer man kanskje noe i samme slengen
Nei, det tviler jeg ikke på og det er ikke problemet. Du skriver jo med så høy selvtillit men påstandene dine er feil. Jeg vil heller ikke å lære deg hvordan man bruker Snapchat, for det orker jeg ikke. Men det du har sagt er ihverfall feil, eneste muligheten er ikke bare å sende bilder med noe tekst på og du kan ta vare meldinger uavhengig av andre part.
Skriver jeg med høy selvtillitt når jeg åpenbart skriver at SnapChat ikke er den appen jeg forstår meg mest på?
Hele poenget mitt er at Snapchat er et dårlig alternativ når det kommer til å komunisere med flere mens man er på farten, samt dele bilder etc. Det funker helt sikkert, men det finnes tjenester som fungerer bedre.
Men opplys meg gjerne hvorfor man burde velge SnapChat fremfor feks. en lukket Facebook gruppe i slike tillfeller som TS nevner. Det er DET jeg vil høre. Å ja.. jeg VIL faktisk gjerne bli overbevist om at SnapChar er en mer egnet tjeneste hvis det er det. For som sagt, kan jeg ta feil.
jeg vet at man kan chatte og sende bilder med tekst på via SnapChat. jeg vet også som tidligere nevnt at man kan bestemme om mottakeren skal kun få se bildet/chat meldingen i noen sekunder eller for ever etc.
Men det jeg lurer på er, hvorfor velge SnapChat overfor Facebook og lukket gruppe? Hva kan Snapchat tilby som gjør det bedre?
Facebook har nesten 1 million flere brukere enn SnapChat i Norge. Derfor tror jeg bare av den grunn at Facebook er et bedre valg hvis formålet er å nå ut til flest mulig på en enkel måte.