Klubb tilhørighet - nja jo --- har jo noen medlemskaper men tilhørighet ???
Støtter NMCU - og er NAF medlem - snart NAF-mc også ...
Men så langt unna alt så er det for langt til de fleste klubber - eier en Pan European og skulle vært medlem av den klubben men liten aktivitet har fått meg til å søke støtte i Irland og Storbritannia i deres miljø.
Lokalt har vi en MC klubb "Nordkapp MC" , mine venner der la lista litt for høyt for meg - med tanke på både dugnad og økonomi , men synes tiltaket er flott og støtter opp , ja spanderer kaffe godt av og til..
Men for meg var anskaffelsen av MC - en mulighet til å "ramble" rundt om og tilfeldigheter har ført meg til mye av det som mange på MC benevner som "mekka" de to helt store race arrangemeng innen gateraceing... og etterhvert fått litt sansen for det også. Men finner at MIN klubb er veien og de jeg treffer der
Har en klubb i mitt fokus og det er IBA og IBAUK = Ironbutt assosiation IBAUK er den engelske avdelingen og er mye som MC-siden et nett forum og organisering av turer- lange turer -- korteste er 1600 km.
Lone ranger - nei ikke akkurat - men kjører mye alene.. og får tenke i fred... og mange ganger treffe hyggelige folk...

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..