Har blitt litt plaget av øresus i den senere tid, så håper at dette ikke skader å bruke.
319,-

Sent fra min HTC 10 via Tapatalk
Jeg måtte lime mine filtre på et tidspunkt, så det er et godt poeng. Jeg tror likevel ikke man får bedre propper for pengene enn disse.AJ skrev: 07 mai 2020, 13:00 Enig i at Pinlock proppene er gode.
Men de har to svakheter som kan komme til å skje etter en tids bruk.
Og det er at håndtaket ryker. Spesielt for de som dytter proppene litt for godt på plass for best mulig støydemping.
Da sitter proppene godt og det krever litt mye av håndtakene over tid som gjør at de altså kan ryke.
I tillegg sitter selve filteret noe sårbart til og kan fort løsne. Kan være vanskelige å finne igjen på bakken, selv om de er rødfarget.
Er vi samme person?Flattop skrev: 07 mai 2020, 12:11 Da har jeg kjøpt øreplugger.
Har blitt litt plaget av øresus i den senere tid, så håper at dette ikke skader å bruke.
319,-
NoNoise og Alpine Motosafe med håndtak som virker å være bedre enn Pinlocks er gode alternativer.Dansekris skrev: 07 mai 2020, 13:42Jeg måtte lime mine filtre på et tidspunkt, så det er et godt poeng. Jeg tror likevel ikke man får bedre propper for pengene enn disse.AJ skrev: 07 mai 2020, 13:00 Enig i at Pinlock proppene er gode.
Men de har to svakheter som kan komme til å skje etter en tids bruk.
Og det er at håndtaket ryker. Spesielt for de som dytter proppene litt for godt på plass for best mulig støydemping.
Da sitter proppene godt og det krever litt mye av håndtakene over tid som gjør at de altså kan ryke.
I tillegg sitter selve filteret noe sårbart til og kan fort løsne. Kan være vanskelige å finne igjen på bakken, selv om de er rødfarget.
Det var jeg som sto der når du henta og kjøpte dine greier.kgjersda skrev: 07 mai 2020, 14:25Er vi samme person?Flattop skrev: 07 mai 2020, 12:11 Da har jeg kjøpt øreplugger.
319,-
Jeg var akkurat innom AMS og kjøpte det samme![]()
Samtidig hentet jeg ny ryggskinne til lærdressene mine.
Hyggelig å møtesFlattop skrev: 08 mai 2020, 11:43Det var jeg som sto der når du henta og kjøpte dine greier.kgjersda skrev: 07 mai 2020, 14:25Er vi samme person?Flattop skrev: 07 mai 2020, 12:11 Da har jeg kjøpt øreplugger.
319,-
Jeg var akkurat innom AMS og kjøpte det samme![]()
Samtidig hentet jeg ny ryggskinne til lærdressene mine.
Det er din feil at jeg har kjøpt slike propper![]()