Vurderte kjøre igjennom jord/gress og opp liten steinbakke litt tidligere på turen for ett bilde jeg

Vurderte kjøre igjennom jord/gress og opp liten steinbakke litt tidligere på turen for ett bilde jeg
Forrige sykkelen fikk da nok vedlikehold den! Eneste grunnen til at lommeboka fikk vondt var fordi lønna mi var for lav, og den fikk behov for storservice, nye dekk og nye bremseskiver samtidig, og det resulterte i at jeg slutta å kjøre, ikke dreit i vedlikeholdetBjerknez skrev: 10 mai 2020, 08:51 ingen problemer med skitten sykkel så lenge den får litt vedlikehold fra tid til annen. Noe din forrige sykkel kanskje ikke fikk alt for mye av. Noe du sikkert merket godt på lommeboka til slutt![]()
Ja, hvis inntekten er mindre enn utgiftene får lommeboken som oftest vondtmortenolb skrev: 10 mai 2020, 14:15Forrige sykkelen fikk da nok vedlikehold den! Eneste grunnen til at lommeboka fikk vondt var fordi lønna mi var for lav, og den fikk behov for storservice, nye dekk og nye bremseskiver samtidig, og det resulterte i at jeg slutta å kjøre, ikke dreit i vedlikeholdetBjerknez skrev: 10 mai 2020, 08:51 ingen problemer med skitten sykkel så lenge den får litt vedlikehold fra tid til annen. Noe din forrige sykkel kanskje ikke fikk alt for mye av. Noe du sikkert merket godt på lommeboka til slutt![]()
![]()
Takker! Ja, det er veldig behagelig å være ovenpå!Jompa skrev: 10 mai 2020, 23:04 Velkommen tilbake og gratulerer med nysykkeln.
Bra å lese at du er kommet deg mere «ovenpå»![]()
Okay... trodde det var langt mer enn dette. Jeg lå vel på 20-25k i året de første tre årene. De siste to årene har jeg vel knapt kjørt mer enn 3-5.000km
Skulle gjerne vært mer. Blåste jo hele budsjettet på den langturen
Ja, det var vel på den turen kjedet røykmortenolb skrev: 11 mai 2020, 03:05Skulle gjerne vært mer. Blåste jo hele budsjettet på den langturen![]()
Da må det føles ekstra godt å få gleden av å hente ut en spell flett ny Ducati, hvis du har vært der at du må prioritere hva som skal gjøres med sykkel av nødvendig service.mortenolb skrev: 10 mai 2020, 14:15Forrige sykkelen fikk da nok vedlikehold den! Eneste grunnen til at lommeboka fikk vondt var fordi lønna mi var for lav, og den fikk behov for storservice, nye dekk og nye bremseskiver samtidig, og det resulterte i at jeg slutta å kjøre, ikke dreit i vedlikeholdetBjerknez skrev: 10 mai 2020, 08:51 ingen problemer med skitten sykkel så lenge den får litt vedlikehold fra tid til annen. Noe din forrige sykkel kanskje ikke fikk alt for mye av. Noe du sikkert merket godt på lommeboka til slutt![]()
![]()
Er nok ikke helt offroader ennå! Kommer sikkert når jeg har blitt lei av asfalt!dypen skrev: 14 mai 2020, 11:25 Mange flotte muligheter her, nå Multistrada 950 Enduro Pro ... :)
https://ultimatemotorcycling.com/2017/1 ... o-pro-mod/