Mener å huske at det er kommet flere turforslag i tråden allerede.ZZR-Erling skrev: 08 mai 2020, 19:48 Hegisen, kanskje.
Har vi en oversikt over fine utfluktspunkter? Veiene kjenner jeg rimelig godt.
Men det er alltids plass til flere

Mener å huske at det er kommet flere turforslag i tråden allerede.ZZR-Erling skrev: 08 mai 2020, 19:48 Hegisen, kanskje.
Har vi en oversikt over fine utfluktspunkter? Veiene kjenner jeg rimelig godt.
Bjerknez skrev: 13 mai 2020, 15:57 Kan nok se for meg AJ er klar for en lørdagsrunde ja. Nå sitter han sikkert krumbøyd på baderomsgulvet i bare trusa og pusser turutstyret sitt. (Ja, jeg mente "TURutstyret").![]()
![]()
Sorry AJ. Jeg bare klarer ikke å la denne ligge![]()
Bjerknez skrev: 13 mai 2020, 15:57 Kan nok se for meg AJ er klar for en lørdagsrunde ja. Nå sitter han sikkert krumbøyd på baderomsgulvet i bare trusa og pusser turutstyret sitt. (Ja, jeg mente "TURutstyret").![]()
![]()
Sorry AJ. Jeg bare klarer ikke å la denne ligge![]()
På forumtreffet i fjor kjørte alle samme runden og spsiste samtidig på de samme stedene.ZZR-Erling skrev: 13 mai 2020, 16:12 ...men, om jeg klarer å kjøre i «kø», ja det var det da..er det lite trafikk og fine veier liker jeg dårlig og holde igjen , samtidig liker jeg å stoppe på fine plasser å glo litt, ta en kaffe, preike litt. Funker nok best sammen med ett par stykker som kjører jevnt, forutsigbart og til tider litt «på hugget»![]()
Her et par ruteforslag jeg kom med i vinter:ZZR-Erling skrev: 13 mai 2020, 18:18 Den runda til niko synes jeg blir litt lang med tanke på kjøring fredag og at det blir vel noen øl fredag. Også vil jeg tilbake til Gaupne i høvelig tid.
Tenker jeg holder meg til maks 40. Det er det jeg tenker nu hvertfall![]()
Sist jeg og en kompis var med på et slikt treff var vel på Dovreskogen Camping for ett par år siden. Sitter friskt i minnet ennå. Våknet opp i lukten av skikkelig fylleeim da kompisen min klarte og spy ut over hele vinylen i hytta og lot det ligge til dagen derpå. Hærlig lukt i den hytta når jeg våkna gitt!ZZR-Erling skrev: 13 mai 2020, 18:18 Den runda til niko synes jeg blir litt lang med tanke på kjøring fredag og at det blir vel noen øl fredag. Også vil jeg tilbake til Gaupne i høvelig tid.
Hoff hoff...er så jeg kjenner lukta 🥵Bjerknez skrev: 13 mai 2020, 19:33Sist jeg og en kompis var med på et slikt treff var vel på Dovreskogen Camping for ett par år siden. Sitter friskt i minnet ennå. Våknet opp i lukten av skikkelig fylleeim da kompisen min klarte og spy ut over hele vinylen i hytta og lot det ligge til dagen derpå. Hærlig lukt i den hytta når jeg våkna gitt!ZZR-Erling skrev: 13 mai 2020, 18:18 Den runda til niko synes jeg blir litt lang med tanke på kjøring fredag og at det blir vel noen øl fredag. Også vil jeg tilbake til Gaupne i høvelig tid.
![]()
Får skylde på drammen som kjellv serverte. Det var stramme saker. Med all mulig respekt kjellv... denne smakte skosåle, men du verden den funket![]()
Trivelig helg dette som jeg mer enn gjerne tar igjen![]()
Det er jeg sikker på at du fint klarer
Tiltredes kjellvkjellv skrev: 13 mai 2020, 20:10 Ved alle de tre foregående har fellesturen vært på rundt 20 mil og har tatt 5-6 timer. Ikke fordi det tar 5-6 timer å kjøre 20 mil, men fordi deltakerne flest har kommet til treffet først og fremst for å treffe andre forummedlemmer, ha det sosialt og trivelig sammen, ikke for å kjøre flest mulig mil i løpet av helga. Derfor er jeg litt opptatt av at vi prøver å finne en fellestur som inkluderer alle, der vi kombinerer det å kjøre tur sammen, med flere gode pauser, en god lunch og mye trivelig prat. Får vi ikke til å enes om én fellestur, så kan vi kanskje planlegge to eller flere fellesturer av ulik lengde. Da kan de som vil kjøre langt få gjøre det, så kan de som ikke ønsker å kjøre langt ta en kortere tur.
Skal se hva jeg får til i løpet av dagen.Audi Mannen skrev: 14 mai 2020, 09:41 Hva sier Admin om en "sticky post" på første siden i tråden hvor vi hadde en oversikt over hvem som har bestemt seg (uten forpliktelse selvfølgelig) for å komme. Er det mulig?
Kan jo hende det er noen av oss som prøver å planlegge noe![]()