Prøvekjørte en slik en i fjor, herlig sportstourer - fin farge

GT har vel kofferter og oppgradert fjæring over vanlig Tracer - noe mer?

Tusen takkE-strom skrev: 14 mai 2020, 17:14 Gratulerer
Prøvekjørte en slik en i fjor, herlig sportstourer - fin farge![]()
GT har vel kofferter og oppgradert fjæring over vanlig Tracer - noe mer?![]()
Tusen takk..Jah ikke sant? Jeg var litt usikker på fargen. Men så er det ikke for knall farge heller.
Hehe. Takker og bukker. Ja jeg blir bare mer og mer gla i den. hehe
Ja jeg har egentlig veldig lyst. Problemet er at ferien er brukt opp. Men det er jo bare en langhelg så mulig det lar seg gjøre.AJ skrev: 14 mai 2020, 19:53 Spørs om ikke du må ta turen til årets forumtreff og vise fram nysykkelen.
Så du får gjøre hva du kan for å sette av helgen 21. til 23. august og sette kursen til Indre Sogn, unge mann![]()
![]()
Ja, ikke sant?Elruts84 skrev: 14 mai 2020, 19:59 Men det er jo bare en langhelg så mulig det lar seg gjøre.
Virker veldig kjekt.
Elruts
Hehe..Ja det er litt smak å behag med alt. Noen liker R1 og noen liker Retro hehe..Bjerknez skrev: 12 mai 2020, 00:55 Tracer 900 har jeg kjørt ett par tre ganger og noe mer prisgunstig og morsom sykkel i den klassen skal man lete lenge etter. Tracer er faktisk en sykkel jeg godt kunne kjøpt selv. Eneste bakdelen er vindskjermen. Jeg takler bare ikke å kjøre med vindskjerm og uten ser den bare i rar ut.
Det er derfor jeg har lagt min elsk på Yamaha XSR900. Dette er faktisk en sykkel jeg liker godt. Den har samme motor som Tracer og MT09 etc. Bimmern har steget så voldsomt i pris nå at det nesten blir for sumt. 242.000 koster en S1000R i skrivende stund. Det er over 20 laken mer enn jeg betalte for min for snart tre år siden.
Jeg har også forelsket meg litt i Triumph Bobber og BMW R NineT. Speed Triple R er også en veldig god kandidat. :)
Hehe, å nei, får nok ikke så mye for den. Jeg ga 215.000 for den og hadde vel fått rundt 190 for den i dag, hvis jeg var heldig. Den er jo tre år gammel tross alt og den har gått svimlende 16.000 km.Elruts84 skrev: 14 mai 2020, 20:03Hehe..Ja det er litt smak å behag med alt. Noen liker R1 og noen liker Retro hehe..Bjerknez skrev: 12 mai 2020, 00:55 Tracer 900 har jeg kjørt ett par tre ganger og noe mer prisgunstig og morsom sykkel i den klassen skal man lete lenge etter. Tracer er faktisk en sykkel jeg godt kunne kjøpt selv. Eneste bakdelen er vindskjermen. Jeg takler bare ikke å kjøre med vindskjerm og uten ser den bare i rar ut.
Det er derfor jeg har lagt min elsk på Yamaha XSR900. Dette er faktisk en sykkel jeg liker godt. Den har samme motor som Tracer og MT09 etc. Bimmern har steget så voldsomt i pris nå at det nesten blir for sumt. 242.000 koster en S1000R i skrivende stund. Det er over 20 laken mer enn jeg betalte for min for snart tre år siden.
Jeg har også forelsket meg litt i Triumph Bobber og BMW R NineT. Speed Triple R er også en veldig god kandidat. :)
Er sykt fornøyd med Traceren. Den har alt og litt til. For min del er den magi.![]()
Satser du på at du selger bimmeren for samme pris du ga for den siden det er prisøkning? heheh
Elruts