Det er flere grunner til at vi gjerne vil vite så nøyaktig antall som mulig. Så derfor håper vi at de som allerede har bestemt seg for å delta og de som har lyst, men enda bestemt seg, til å velge et av alternativene vi har satt opp for best mulig å holde oversikten over hvor mange vi blir.
Jeg har valgt å lage en enklest mulig avstemning/antallsregistering.
For mange alternativer med hvem som har bestilt hva slags type overnatting og evt. ledig plass i bestilt hytte kan fort bli uoversiktig og vil uansett ikke gi noen opplysninger om evt. hvem som har ledig plass til andre deltakere, som de kan dele boutgiftene med.
Derfor vil det være veldig fint om de som tilbyr ledig plass skriver dette i eget innlegg og gjør sine avtaler enten på åpent forum i samme tråd, på PM eller andre måter, alt etter hva de selv foretrekker å gjøre.
For ordens skyld er det gjort slik at du kan endre alternativ i registreringen om noe skulle endre seg som gjør at du ikke får mulighet til å delta.
Om de som endrer alternativet fra "Ja, jeg kommer" til "Nei, jeg kommer ikke" vil begrunne hvorfor er helt opp til dem, selvfølgelig.
Like selvfølgelig som at ingen "har bundet seg til masta" med noen av valgene.
Så håper vi på godt oppmøte uten annen forpliktelse, kan vi vel tillate oss å si, enn å hilse på medforumister og holde en hyggelig tone blant gamle og nye MC-venner