Jada...
Da er man i gang med å renovere terrassen hvor den opprinnelige delen fra 1988 skal fjernes.
Men du verden for en jobb :-)å ...! Terrassebordene sitter som nærmest grodd fast med de riflede spikrene man brukte på den tiden.
Et svar arbeid med å få løs, så dette vil ta tid siden tålmodigheten min ikke er velutviklet nok til å holde på med dette i lange økter.
Men... man skal nok bli ferdig etter hvert slik at noen her i heimen blir storfornøyd når jobben endelig er gjort.
Regner med at det blir lettere å fjerne bordene fra påbygningsdelen hvor jeg
tror det er brukt annen type spiker. Ikke sikker, men tror altså at man hadde gptt bort fra disse "spikrede" spikrene da vi fikk en snekker til gjøre denne jobben noen år etter at huset ble bygd, altså i 1988.
Og når hele greie er ferdig er det ikke utenkelig at MCsiden-folket blir invitert på en aldri så liten pølsefest i all sin enkelhet.
Kan til og med hende vi stiller bålpanna til disp. for de som vil grille sine egne medbrakte pølser, burgere og annet

.
Køl skal folket slippe å drasse med seg. Der årner
vi 
.
Vi får se hva vi får til. Kommer selvfølgelig veldig an på hvor lang tid denne jobben tar.
Normalt ingen langdryg affære siden jeg ikke trives veldig med å ha slike ting gående over langen...
Uansett, er nå i hvert fall i gang med jobben...:
Terrasserenovering.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.