Kameraten, cnygaard, er forummedlem her inne, han ogsåmortenolb skrev: 19 mai 2020, 20:44 Fikk min første "langtur" på multi'n i helga, sammen med en kamerat.

Helt enig, 44 er en skikkelig artig vei.
Var der i fjor, skal tilbake i år

Kameraten, cnygaard, er forummedlem her inne, han ogsåmortenolb skrev: 19 mai 2020, 20:44 Fikk min første "langtur" på multi'n i helga, sammen med en kamerat.
Glemmer hele tiden det, siden han ikke har vært aktiv her inne
Kan være enig i det.mortenolb skrev: 19 mai 2020, 20:53 Kunne gjerne vært litt bedre oversikt der så man kunne ha litt bedre sig, men fortsatt bra!
Blir nok en tur opp der i løpet av sesongen, ja! Nesten utrolig at jeg ikke har kjørt der ennå
Haha, om det var du som plutselig var i rassen på meg og jeg la meg til høyre for å slippe forbi?xyvind skrev: 31 mai 2020, 21:51men... jeg kjørte ikke forbi deg på E18 rett før Asker nå for en tre kvarter sia?
![]()
Ja! Jeg tenkte det kunne være deg
Haha, jeg hadde vondt i rassen og knærna etter bortimot 60 mil idag, så gadd ikke kjøre sånn at det var fare for at UP ville ha kontakt på en så kjedelig veixyvind skrev: 01 jun 2020, 00:25 Herlighet, jeg ga ikke halv gass en gang. Bare svosja forbi![]()
Neida
Jeg hadde så fælt hjemlengsel, skjønner du.
Men artig. Da skal jeg hilse og evt kjøre kolonne med deg neste gang.
Kjører man fort nok så er E18 faktisk ganske svingete!mortenolb skrev: 01 jun 2020, 00:38Haha, jeg hadde vondt i rassen og knærna etter bortimot 60 mil idag, så gadd ikke kjøre sånn at det var fare for at UP ville ha kontakt på en så kjedelig veixyvind skrev: 01 jun 2020, 00:25 Herlighet, jeg ga ikke halv gass en gang. Bare svosja forbi![]()
Neida
Jeg hadde så fælt hjemlengsel, skjønner du.
Men artig. Da skal jeg hilse og evt kjøre kolonne med deg neste gang.![]()
Rett ut av kjeften på Bjerknez det der
Toven kjørte ikke første halvdel av turenxyvind skrev: 01 jun 2020, 01:08 Fine bilder. Jeg kjørte mye av samme turen i dag, bare motsatt vei.
Men var Toven ute med sykkelen sin også??![]()
Men.. det er jo støv, og pollen, og det aller værste mellom Rjukan og Rauland, en del fossefall inntil veien som gjorde veien våt!![]()
Nå blir det vel mye gnikking og gnukking.
Hva synes du om ny-sykkelen så langt?![]()