Bjerknez skrev:xyvind skrev: 28 mai 2020, 21:51
Alt til sin tid

Det finnes gapahuker og bålplasser med toalett-muligheter uti skauen også. Har ikke tenkt å campe på et sånt sted nå. Nå er det roen og naturen og den type opplevelser jeg er ute etter. Håper jeg får noe abbor, for det har jeg aldri fiska før
Litt tungt lasta og høyt tyngdepunkt, men heller det enn å ryke på en smell med alukassene montert og mose de skikkelig. Bagene er ikke så tunge som de ser ut altså. Viktig å ha nok øl med seg også

Neida, dere kjenner meg, snill og ordentlig, ikke noe tull her i gården. Liker å ha det komfortabelt på tur. Må prøve og feile litt ift pakking før man finner ut hva som trengs. Nå er jeg litt usikker fordi jeg skal sove ute i det fri i hengekøye, noe jeg ikke har gjort før, så har nok mer peiling på neste tur.
Men hvorfor bruker du ikke sideveskene og evt. Tåppbåks til å ha bagasjen i?
Jo, det skal jeg si deg

La oss si man kjører på noe ujevnt underlag, noe jeg har tenkt å gjøre i helga. Og la oss si at sykkelen velter, i fart eller stillestående, så vil kassene få veldig stygg medfart. I værste fall bli skeive og ubrukelige, eller enda verre - innfestningene blir ødelagte. Hvordan skal jeg få de med meg videre da?
Også slipper jeg at sykkelen blir så brei bak.
Også har jeg pakket veldig logisk.
Hele campen og diverse utstyr i den ene bagen, klær i den andre, mat og drikke i den tredje, kamerautstyr, ladere og gadgets i den fjerde.