Men jeg sitter nå her å lurer på om jeg har tiltro til dekkprodusenter som har slike muligheter i sin produksjon -ZZR-Erling skrev: 21 mai 2020, 08:18 Ja, en feil i produksjonen. Dekkene har jo deltatt i en rekke tester og en jevnt over dårlig produksjon hadde blitt avslørt der. Fins sikkert hundre, kanskje tusenvis av tyskere på AB som ikke har opplevd dette med Conti eller noen andre.
Conti vinner jo mange tester både for bil og mc dekk.
når jeg var å så på TT -så dro jeg jo også en tur innom depot og dekk leverandørene - og av de brukte dekkene uansett merke så man ingen slike dekk etter kjøring , men her var det vel bare Michelin,Dunlop og Metzeler som var representert.
Jeg heller til min første tanke når jeg begynnte for et år siden som MC-fører, dekk sparer man ikke på , like lite som bremser - så jeg har hittil kjøpt av de dyreste dekke jeg kan finne å heller finner frem til den som har den laveste avansen. Og etter å ha slitt ut 2 sett dunlop og et sett Avon - så tror jeg at det blir Dunlop fremover - mest ut ifra at Roadsmart som jeg har også er samme dekk som brukes på endel roadracing - tenker at det er kvalitets stempel nok.