Valdresflya:

Sognefjellet:

Tindevegen:

Jølstravatnet:

Florø:

Osstrupen (mellom Florø og Førde):

Sognefjorden:

Vikafjell:

Jeg ville egentlig dra sørover fra Sognefjellet og kjøre over Suleskar og nedom Lyseboth i går men ble nedstemt til fordel for mer fjordsafari...ikke hver dag 24gr, blå himmel og vindstille på nordvestlandet så ble slik. Men ingen av delene var feil denne langhelgenKawaKjetil skrev: 02 jun 2020, 21:49 Flotte bilder, ser dere har hatt en strålende turOg været var uforglemmelig denne pinsen!
Kjørte selv sørover fredag og tok Lysebotn lørdag samt Suleskard. Både der og over Haukeli var det mer snø enn jeg kan huske å ha sett.
Her et dårlig mobil-bilde fra veien mot Lysebotn. Skal bli litt action i vassdragene kommende uker.
![]()
Ja, og den årlige flommen i midtnorge kommer nok som julenissen på kjerringa i år også. Forstå det den som kan.AJ skrev: 02 jun 2020, 20:23 Flotte bilder, som vanlig.
Også må det jo bare sies, som jeg også ser fra utsiktspunktene her jeg bor: du verden, hvor mye snø det fortsatt er i den norske fjellheimen!
Blir nok bra trøkk i vassdragene i dagene og ukene framover...
Du verden her var det noen flotte bilderpingvin skrev: 02 jun 2020, 20:14 Gjorde vårt for å støtte norsk turistnæring, kjørte til og med enkeltrom, og tok en rundtur på vestlandet i pinsa med gjeng fra jobben. Finnes verre skjebner enn å være stuck i hjemlandet når er så heldig å bo i Norge![]()
Valdresflya:
Sognefjellet:
Tindevegen:
Jølstravatnet:
Florø:
Osstrupen (mellom Florø og Førde):
Sognefjorden:
Vikafjell:
![]()
Bjerknez skrev: 03 jun 2020, 07:11 Ja, og den årlige flommen i midtnorge kommer nok som julenissen på kjerringa i år også. Forstå det den som kan.
Ja, virkelig magisk, som å kjøre 4 dager i et postkort. Kanskje vi traff hverandre underveis da
Blir visst aldri for gammel til å stå i "start griden" og ruse sykkelen i det lemmen på ferja går nedKetil skrev: 03 jun 2020, 08:23 Du verden her var det noen flotte bilderLikte spesielt ferjebildet med åpen baugport, et bilde fylt av forventning
![]()