Håper det!
Satser på godt vær og godt oppmøte

Dette kan du være trygg på går veldig braxses skrev: 03 jun 2020, 23:41 Gleder meg og er spent. Møte mangle nye folk. Og kjøre noen ukjente veier!
Blir min første "alene" tur sammen med andre.
Du vet, på et MC treff flyter det av alkohol og til tider kan det bli en slåsskamp eller to. Kappkjøring og burning er også en del av opplevelsen. Husk at du også bør ha tatovering og helskjegg.ErikW skrev: 04 jun 2020, 00:15 Blir spennende dette. Første langtur og treff for meg også, så litt skummelt det her.![]()
Ja kan være det blir å kjøre sammen med noen av dere fra Østlandet.AJ skrev:Dette kan du være trygg på går veldig braxses skrev: 03 jun 2020, 23:41 Gleder meg og er spent. Møte mangle nye folk. Og kjøre noen ukjente veier!
Blir min første "alene" tur sammen med andre.!
Ingen grunn til noen som helst slags bekymring med tanke på møte med oss andre :).
Litt tidlig å bestemme enda, men det kan vel hende du slår følge med noen av oss andre her fra Østlandet?
Tatoveringer? Nope...
... Hmm..AJ skrev:Tatoveringer? Nope...
Helskjegg? Check.
Veldig enig Bjerknes, med unntak av tatts og skjegg, det første finnes ikke om man ikke regne med de arr som en eller annen doktor har pryda kroppen med, og sjegg ..det kommer med latskap og forsvinner med det motsatte... godt humør og en kald etter dagen er et gode...som ikke må forsakes... bål øker trivsels faktoren...vel møtt om litt.Bjerknez skrev: 04 jun 2020, 05:07tatovering og helskjegg.ErikW skrev: 04 jun 2020, 00:15 Blir spennende dette. Første langtur og treff for meg også, så litt skummelt det her.![]()
Neida... tror du vil bli overrasket av hvor oppegeående de fleste MC folk er. De aller fleste jeg har truffet her inne er gjennomsyret hyggelige mennesker, så du har ingenting å frykte.
Av erfaring så er den generelle smertegrensen ca. 8-10 mil pr. Stopp.
Å sette seg ned med en kald en etter en dagsetappe på 50-60 mil, er rett og slett verdt turen i seg selv![]()