Vi har vel alle våre vaner og uvaner. Ingen av oss er "perfekte" og alle vil ha flest mulige goder eller er ute etter den beste løsningen. Men noen går lenger enn andre.ELO1973 skrev: 25 mai 2020, 15:09 Takk for karakteristikken. Heldigvis er vi alle både individer og motorsyklister og hva som er greit er vel til en viss grad opp til hver enkelt. Er jo fristende å spørre hva som er greit og hva som er utgreit. Hva med "lane-splitting" Er det greit? Gjør det selv i bøtter og spann siden MC for meg først og fremst er et pendlerverktøy.
Jeg hadde nok ikke klikket i vinkel om det sto parkert en sykkel i grei avstand fra bilen i samme lomme, men at jeg hadde misslikt det kan nok hende. Derimot synes jeg det er helt greit og betale noen kroner for en egen plass en sjelden gang. Skal man parkere jevnlig og over lenger tid så får man vel et større problem i store byer vil jeg tro. I Oslo koster jo parkeringsplasser like mye som en 40kvm garasje her jeg bor. Hvis ikke mer.
Man bor gjerne sentralt i Oslo, men det drar også med seg noen ulemper og MC parkering eller parkering generelt er vel en av dem :)