MT09/Tracer/GT er en så populær sykkel som vi har mange av innom, og det er en sykkel som blir veldig forskjell på med en ny bakdemper. Derfor har vi nå en K-tech Razor-R demper til test/utlån mot depositum. Så kan du selv kjenne forskjellen før du bestiller. Ta kontakt på PM om du er interessert i dette
Prøve bakdemper til MT09?
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Prøve bakdemper til MT09?
Et fin mulighet fra Klev Tuning. Dette er på ingen måte markedsføring, bare opplysning:
MT09/Tracer/GT er en så populær sykkel som vi har mange av innom, og det er en sykkel som blir veldig forskjell på med en ny bakdemper. Derfor har vi nå en K-tech Razor-R demper til test/utlån mot depositum. Så kan du selv kjenne forskjellen før du bestiller. Ta kontakt på PM om du er interessert i dette
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Prøve bakdemper til MT09?
Ikke spesielt god reklame for Yamaha vertfall 

- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Gjenspeiler seg jo bare i hva den koster ny. Er ikke så mye å forundre seg over. Man får det man betaler for.
-
Litt enkelt dette, vel? MT09 er kjent for å være mye sykkel for penga. Jeg er veldig enig. Svært mange sykler har lyter og budsjettkomponenter. Det som var poenget i min post er at det finnes svært gode og ikke så dyre oppgraderinger, og ikke minst at man kan få prøve før kjøp. Det synes jeg er en super tilnærming.FredrikE24 skrev: 12 jun 2020, 16:31 Gjenspeiler seg jo bare i hva den koster ny. Er ikke så mye å forundre seg over. Man får det man betaler for.
K-tech er forresten top notch dempere, og kompetansen gjennom Klev Tuning er solid. Anbefaler alle å ta en tur innom.
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Jeg hadde gått for tilbudet fra Klev om jeg hadde hatt en MT09. Er en god deal!
Jeg svarte egentlig Bjerknez. God reklame eller ei. MT09 er mye for penga, og funker for de fleste, men ikke mye tid og penger som skal til for å få den mye bedre.
Jeg svarte egentlig Bjerknez. God reklame eller ei. MT09 er mye for penga, og funker for de fleste, men ikke mye tid og penger som skal til for å få den mye bedre.
Dette tipper jeg de vet svært godt. Både bak og fremdempere har skreket budsjett fra starten av og til nå(litt bedre, men ikke noe å skryte av). Det er grunnen til at de kan prise sykkelen slik de gjør kombinert med andre budjsettdeler og heller fokusere på motoren. Det er derfor de også tilbyr SP versjonen med vassere deler. Det er mye mellom linjene her, akkurat som alt annet. Butikk kalles det tror jeg.
Noen som har sett noen priser?
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....
Om du vil ha en MT-09 med bedre demping kan du koste på de kronene det koster og kjøpe MT-09 SP....
https://www.yamaha-motor.eu/no/nb/produ ... .mt-09-sp/
Fordelen med å kjøpe fra Klev er at du får rett fjær for din vekt og kjøring. Noe som er sjeldent korrekt fra fabrikk.
https://www.yamaha-motor.eu/no/nb/produ ... .mt-09-sp/
Fordelen med å kjøpe fra Klev er at du får rett fjær for din vekt og kjøring. Noe som er sjeldent korrekt fra fabrikk.
-
"Øhlins" på sp er ikke i nærheten av skikkelig øhlins. Ktech oppgradering er noe helt annet.
Forklar gjerne akkurat det der litt mer.cannon skrev: 13 jun 2020, 13:38 "Øhlins" på sp er ikke i nærheten av skikkelig øhlins. Ktech oppgradering er noe helt annet.