Livsnyterniko vet å prioritere
Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Livsnyterniko vet å prioritere
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- haakeik
- Innlegg: 720
- Registrert: 17 mar 2016, 08:11
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
- Sted: Asker området
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Og her vises en gummistopper som skal treffe en stopper på orginalt eksosanlegg. Det er en Hepco B støtte.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Altså: Jeg går ut i garasjen, setter midtstøtta på plass, skrur fast en skrue bare for å sjekke, går rundt sykkelen og avstanden til kjedet er perfekt. Hva i all verden!!??? Prøver støtta opp og ned, opp og ned. Den stopper fint hver gang i god avstand til kjedet. Og hva stopper den i? Jo, potta. Og potta skrudde jeg av i formidddag for å få skrudd på siste festeskrue. Veldig trangt under der, så potta måtte av. Og uten potte gikk selvfølgelig støtta rett opp i kjedet. Litt flau nå, men ikke så veldig. Mye trøst i god hvitvin . Takk uansett for hjelp og gode forslag. Det er lov å le, men håper dere har ledd ferdig før treffet
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 6982
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Sted: Molde
- Kontakt:
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Fantastiskniko skrev: ↑14 jun 2020, 22:12 Altså: Jeg går ut i garasjen, setter midtstøtta på plass, skrur fast en skrue bare for å sjekke, går rundt sykkelen og avstanden til kjedet er perfekt. Hva i all verden!!??? Prøver støtta opp og ned, opp og ned. Den stopper fint hver gang i god avstand til kjedet. Og hva stopper den i? Jo, potta. Og potta skrudde jeg av i formidddag for å få skrudd på siste festeskrue. Veldig trangt under der, så potta måtte av. Og uten potte gikk selvfølgelig støtta rett opp i kjedet. Litt flau nå, men ikke så veldig. Mye trøst i god hvitvin . Takk uansett for hjelp og gode forslag. Det er lov å le, men håper dere har ledd ferdig før treffet
Noe må vi da ha å le av på treffet også niko, vi sparer på latteren til da
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Greit at du ikke monterte potta med støtta oppe!
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Tilpasse midtstøtte til Yamaha TDM 900.
Bra ting ordner seg !
Ser fram til tur om ikke altfor lange .
Ser fram til tur om ikke altfor lange .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering