Hei! Har sneket litt rundt her på forumet i det siste og tenkte jeg får være høflig å slenge inn et innlegg her i tilfelle man skulle finne på å være litt mer aktiv i fremtiden.
Befinner meg sånn circa nesten midt i mellom 30 og 40 år og stammer fra de indre skoger i Østfold, og det er også nettopp i de trakter jeg er bosatt med samboer (men ellers fri for barn, dyr og andre ting som kan ta oppmerksomheten og pengene vekk fra ymse økonomisk belastende hobbyer). Arbeidstiden (og deler av fritiden) tilbringes foran dataskjermer med en hverdag som til tider kan være skremmende lik en stripe i tegneserien Lunch.
Jeg startet plutselig med kjøretimer på klasse A i ca. midten av august etter at flere beskjente kastet seg på bølgen tidligere i år. Tanken har streifet meg flere ganger før for flere år tilbake, men det har aldri passet med kombinasjonen av tilgjengelig lyst, tid og økonomi før nå. Opplæringen har gått relativt raskt, med banekurs nå til helgen og fullmakt for oppkjøring er på plass i dag - men det gjenstår å se om det faktisk er noen ledige timer igjen denne sesongen. Det eneste "store" hinderet så langt har vist seg å være krypkjøringsøvelsen i kjøregård, men jeg håper og tror at det vil bedre seg med litt mengdetrening.
Ellers har jeg fått anskaffet meg en '99 Suzuki VZ800 Marauder som jeg fikk gleden av å kjøre for første gang tidligere i uka. Den er absolutt noe helt annet enn skolesykkelen (Yamaha XJ6), men morsom og full av personlighet. Her skal det nok bli flere turer utover høsten uavhengig av om det blir oppkjøring i år eller ikke! Selv om temperaturen allerede nå er rimelig utrivelig etter solnedgang...
Mye nyttig informasjon er allerede absorbert fra diverse forumtråder her - jeg håper det blir enda mer, og kanskje jeg også kan bidra med et eller annet en gang.
Ellers slenger jeg med det ene bildet jeg har tilgjengelig akkurat nå siden det virker til å være nesten obligatorisk
vz800_.PNG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.