MC med Linux
MC med Linux
Artikkel til www.digi.no
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: MC med Linux
"Semantisk IT"...
Hva er det?

Hva er det?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
AJ skrev:"Semantisk IT"...Hva er det?
Du er pinadø like dum som meg du ! Var og så på bil og den hadde svært merke på dashbordet om at det var no Microsoft greier montert i den. Ikke fatter jeg hvorfor et kjøretøy må være på internet for å kunne transportere folk fra A til B. I all min kledelige beskjedenhet spurte jeg ikke selger om hva dette var. Hengetrynet var på min alder så spørsmål kunne ha endt med gråtetokker over at det ikke er skrivemaskiner å få kjøpt lenger.

Jeg har stående/liggende et par skrivemaskiner, så bare gi beskjed om du trenger.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Linux-MC'en var på MC-messa i Porsgrunn... må si jeg er ikke imponert. Verken design eller hva i allverden man skal med en internett-pc på mc'en... jada, den har mange andre funksjoner, men når det vektlegges at du kan gå på internet og surfe så lurer jeg på om dette er tidsfordriv mens den lades kanskje
?

Det er det samme for skylda hvem som har den...