Ser i hvert fall veldig fram til turen! Ser ut som det blir et veldig bra oppmøte, så dette blir moro!
Blir du en drittsekk i fylla i tillegg så glir du rett inn blandt oss andre.VindR skrev: 15 jun 2020, 11:54 Både helskjegg (dog kort, men lengre enn "stussene" på profilbildet) og tatoveringer... Håper jeg fortsatt er velkommen
Ser i hvert fall veldig fram til turen! Ser ut som det blir et veldig bra oppmøte, så dette blir moro!
Ja, ta turen! Det ville vært veldig hyggeligSnikendeugle skrev: 15 jun 2020, 16:38 Nå med Kriega-bagger på vei er jeg stadig mer positiv til at jeg tar turen til dette treffet![]()
Trur du at du blir aleina ??? Noen av oss bestemte oss jo for , snart et år siden...AJ skrev: 04 jul 2020, 20:03 Drøy halvannen måned til... :) .
Klar for et høyst uformelt treff?
Eller er planene endret?
En finne, faktisk :) !Sattphalat skrev: 04 jul 2020, 21:22 Jeg dukker nok opp.
En ungdom fra jobben henger nok med også. Helårskjører .
En Finne som ikke er så kjent i den norske fjellheimen. Må jo vise hvor fint det er her i steinrøysa.
AJ skrev: 04 jul 2020, 20:14![]()
Neida, tror ikke det, nei.
Innlegget var vel mer som en BUMP... For å få nettopp slike reaksjoner som din.
Gjør sikkert jeg også - er i området fra den 8endekjellv skrev: 04 jul 2020, 21:50 Det er jo årets store happeningDette kan vi ikke gå glipp av!
Audi Mannen og jeg kommer allerede på torsdag![]()