Hei!
Dette er mitt første innlegg her på forumet.
Jeg ønsker trene privat på MC,. Har kjørt 4 kjøretime på trafikkskole. Fikk anbefalt av kjøreskolen å kjøre privat også, da det blir billigere. Uheldigvis har ingen i min nærmeste vennekrets hatt lappen i mer enn fem år, og jeg har derfor ikke lov å øvelseskjøre privat med dem.
jeg skulle betale 70% av vad trafikkskole vanligvis tar til noe som er villig att tilbe kjøretime.
Tack på for hånd
Esmail
tel. 48093825
trene privat / øvelseskjøring
-
- Motorsykkelen din: har ikke
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: trene privat
Hei og velkommen som registrert bruker her på MCsiden
.
En liten praktisk detalj først; alle forskjellige grunner fraråder vi bruk av mailadresse som brukernavn.
Jeg foreslå derfor at du endrer brukernavnet til f.eks. royal_13 eller Esmail.
Men ønsker du likevel å ha mailadressen som brukernavn nekter vi deg ikke å gjøre dette.
Vil du endre brukernavnet gir du meg beskjed ved å svare på dette innlegget eller sende meg PM.
Så til dette med privat kjøreopplæring:
Det er kun autoriserte kjøreskoler som kan ta seg betalt. Å ta betalt for private kjøretimer er ikke tillatt.
Så glem å tilby betaling for slik opplæring.
Det du kan gjøre er f.eks. å tilby en tankfylling, drikke (kaffe, vann osv.), en is, et måltid mat i pausene.
Men altså ikke vanlig betaling.
Mer å lese her:
https://www.vegvesen.no/forerkort/ta-fo ... seskjoring

En liten praktisk detalj først; alle forskjellige grunner fraråder vi bruk av mailadresse som brukernavn.
Jeg foreslå derfor at du endrer brukernavnet til f.eks. royal_13 eller Esmail.
Men ønsker du likevel å ha mailadressen som brukernavn nekter vi deg ikke å gjøre dette.
Vil du endre brukernavnet gir du meg beskjed ved å svare på dette innlegget eller sende meg PM.
Så til dette med privat kjøreopplæring:
Det er kun autoriserte kjøreskoler som kan ta seg betalt. Å ta betalt for private kjøretimer er ikke tillatt.
Så glem å tilby betaling for slik opplæring.
Det du kan gjøre er f.eks. å tilby en tankfylling, drikke (kaffe, vann osv.), en is, et måltid mat i pausene.
Men altså ikke vanlig betaling.
Mer å lese her:
https://www.vegvesen.no/forerkort/ta-fo ... seskjoring

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.