Sesongstart
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Re: Sesongstart
Ja, vi har mye å glede oss til! særlig siste delen av gamleveien er utrolig fin. Der det er en stigning og svingete, like før en tar til høyre mot son. Helt nydelig. Hadde vært morsomt å se veien fra lufta. En perle!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Prøv med GoogleEarth...gbruaset skrev:Ja, vi har mye å glede oss til! særlig siste delen av gamleveien er utrolig fin. Der det er en stigning og svingete, like før en tar til høyre mot son. Helt nydelig. Hadde vært morsomt å se veien fra lufta. En perle!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Der sa du noe, skal sjekke ut! Må få hjelp FJZZR å finne ut hva veien heter!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tja... det er vel ikke sikkert man fpr fram så mange nyttige detaljer...
Her et GoogleEarth utsnitt fra der jeg bor... Hvorfor all den snøen er der må du ikke spørre meg om

Her et GoogleEarth utsnitt fra der jeg bor... Hvorfor all den snøen er der må du ikke spørre meg om

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Se der, ja. Må få innstallert Google earth igjen. fascinerende greie...AJ skrev:Tja... det er vel ikke sikkert man fpr fram så mange nyttige detaljer...![]()
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
I dag begynte det virkelig å klø i høyrearmen... da jeg kjørte til togstasjonen for å hente konemor så var det plutselig tørr asfalt og tining langs veigrøftene... gjett om jeg fikk sykkelfeber?!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
-
Ja, kjenner godt til det. Får satse på en tidlig vår i år! Det fortjener vi etter den kalde vinteren.Dexter skrev:I dag begynte det virkelig å klø i høyrearmen... da jeg kjørte til togstasjonen for å hente konemor så var det plutselig tørr asfalt og tining langs veigrøftene... gjett om jeg fikk sykkelfeber?!
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Kløe ja....det er like før jeg vrir av høyre gummihandtak på snøfreseren her, synd gasspådraget på den er en liten hendel helt inntil forgasseren...hmmmm..kanskje man skulle montere en bracket med wireoverføring til høyre håndtak, montere gassvrider...hmmm..... 

Det kribler som bare f..
Veiene er greie og temperarturen tåler jeg, sykkelen startes nesten dagligt i garasjen ,men sørpen som ligger uten for og helt opp til hovedveien frister ikke.
Men ett lyspunkt er at båten er frigjort fra isen og jeg kan cruise rundt med denne....

Veiene er greie og temperarturen tåler jeg, sykkelen startes nesten dagligt i garasjen ,men sørpen som ligger uten for og helt opp til hovedveien frister ikke.
Men ett lyspunkt er at båten er frigjort fra isen og jeg kan cruise rundt med denne....

Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
Ville helt kjørt MC nå....
-
Jeg foreslår en tur til Grava med en ekte tyriburger som første sesong-tur 

-
Nå er det meldt plussgrader på yr.no i oslo regionen på dagtid hver dag fremover. Det lukter av sesongstart snart!
- Dexter
Sjekk ut denna?!
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 552613.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er jo bare POSITIVT!
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 552613.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er jo bare POSITIVT!

- Mekhi
- Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Høres ut som en god ide!gbruaset skrev:Jeg foreslår en tur til Grava med en ekte tyriburger som første sesong-tur

- Dexter
Ja, kanskje det er en idè :-) Er denne tyri-burgern spesiell siden jeg har sett den omtalt flere plasser?