I dag har det skjedd mye rart. Hadde besøk av svigermor på 64 år i dag og jeg tullet med å si at hun kunne ta seg et glass vin da jeg kunne kjøre ho hjem, på motorsykkel. Hun takket faktisk ja og var tydelig litt nervøs når hun steg på sykkelen og fikk hjelmen tredd over hodet.
En ting er sikkert. Det å kjøre med en totalt fersk og nervøs person på sykkelen er en utfordring. Hun nistrittet i mot i alle svinger og ved et par annledninger kom det noen lyder jeg ikke helt kunne tolke, men vel fremme etter ca. 2 mil så gliste hun fra øre til øre. Hun hadde tydeligvis følelsen av at hun hadde gjort noe litt utenfor sin komfort sone
Nå har jeg tatt meg ett par pils samt kjeftet litt på naboen etter litt fest støy. Klagen gikk ut på at han spilte alt for dårlig musikk og at jeg nesten ikke hørte noen ting. Fest deltakerene lo godt og lovte og guffe opp litt skikkelig musikk. Da slapp jeg å gjøre det selv
I morgen tidlig setter jeg kurs mot Mageli Camping ved Tretten. Hvis noen vil stikke innom å hilse på så gjør ikke det noe. Regner med jeg er der i 17 tiden eller noe