http://www.farsundresort.no/

Er vi mange nok interessert i noe sånt, så kan undertegnede innhente pris/tilbud mv. for et slikt opplegg.
Selvsagt....AJ skrev: Åpent for alle, ikke sant Godtvoksen?
For ungokser som cheron også, selvfølgeligcheron skrev:Bra tiltak! :)
Men jeg heller mot telt og masse pils ute i skauen ute på ulike treff :)
Nei det er sant.. Men satt med lakkeren her hjemme i kveld og planla design (les lakk ) jeg skal ha på denAJ skrev:For ungokser som cheron også, selvfølgeligcheron skrev:Bra tiltak! :)
Men jeg heller mot telt og masse pils ute i skauen ute på ulike treff :)![]()
Men... han har jo ingen motorsykkel han, stakkar...![]()
Bra!cheron skrev:
Nei det er sant.. Men satt med lakkeren her hjemme i kveld og planla design (les lakk ) jeg skal ha på den
Yes :) Men ikke bare Ducati... Vi får se hvor bra firmaet går, så gjør jeg opp status i høst. Sykkel nå i sommer blir det garantert ikke. Men titter jo litt rundt for det omAJ skrev:Bra!cheron skrev:
Nei det er sant.. Men satt med lakkeren her hjemme i kveld og planla design (les lakk ) jeg skal ha på den
Ducati er fortsatt i fokus i tunnelsynet ditt, hva?
I utgangspunktet synes jeg prisene var en smule stive...Godtvoksen skrev:I en annen tråd kom det opp en liten meningsutveksling om MC-turer/treff. Noen av oss er lite glad i campingliv og andre kan også tenke seg et komfortabelt treffsted for godtvoksne, og legge opp til dagsturer i nærområdet. Første treffsted for dette året.... foreslås lagt til:
http://www.farsundresort.no/
Er vi mange nok interessert i noe sånt, så kan undertegnede innhente pris/tilbud mv. for et slikt opplegg.
Hei GodtvoksenGodtvoksen skrev:.... Noen av oss er lite glad i campingliv og andre kan også tenke seg et komfortabelt treffsted for godtvoksne, og legge opp til dagsturer i nærområdet.
Dette likte jeg - håper flere fyller på med ideer her....AJ skrev:
Hold dere fast, folkens!
Hva om vi arrangerer et en-dags MCsiden.no fagseminar med overnatting der nede? Ja, ikke sant?Rett og slett en konferanse med program og greier og greier hvor vi bl.a. kan 'briefe' med noen riktig fine Powerpoints på AV utstyret vi får til disp.?
Hva et slikt fagseminar bør bestå av må det jo gå an å finne ut rimelig kjapt. Jeg er sikker på at vi har mange her på Forumet som f.eks. kan holde foredrag om forskjellige ting, fortelle gode historier og komme med idéer om forum-treff, forum-turer og annet godt utviklingsarbeid som vil bidra til å gjøre MCsiden.no til et enda bedre forum.
Det kan også hende vi kan få gratis foredragsholder som kan lære oss litt mer om f.eks. førstehjelp (ambulansepersonell, evt. lege som har interesse for MC), trafikksikkerhet (representant fra politi, evt. kjøreskole) osv. osv. Mulighetene kan være mange!
En helt vill idé, så klart![]()
Men det kunne sikkert la seg gjennomføre![]()
Vel, det hender fantasien tar litt overhånd fra tid til annen...![]()
Men en artig tanke synes jeg det er...
det kan vel bli enda mer komfortabelt hvis man setter MC-n hjemme og tar bilen istedet...Godtvoksen skrev:Noen av oss er lite glad i campingliv og andre kan også tenke seg et komfortabelt treffsted for godtvoksne, og legge opp til dagsturer i nærområdet.
jada Pelsen, men mitt konstruktive bidrag, er kun ett svar på tråden og ikke hva jeg personlig foretrekker!pelsen skrev:det kan vel bli enda mer komfortabelt hvis man setter MC-n hjemme og tar bilen istedet...Godtvoksen skrev:Noen av oss er lite glad i campingliv og andre kan også tenke seg et komfortabelt treffsted for godtvoksne, og legge opp til dagsturer i nærområdet.
beklager, men dette opplegget har ingenting med min oppfatning av MC-treff å gjøre.
Hadde du tatt med hele avsnittet mitt som du siterer fra, så hadde du kanskje sette at jeg tenkte vi kunne bytte sted hvert år dersom det viser seg interesse for et slikt opplegg...Erling skrev:Hei GodtvoksenGodtvoksen skrev:.... Noen av oss er lite glad i campingliv og andre kan også tenke seg et komfortabelt treffsted for godtvoksne, og legge opp til dagsturer i nærområdet.![]()
..for å bruke ditt ovennevnte utklipp som sitat, vil jeg foreslå ett utgangspunkt, som ligger litt mere sentralt for beboere i sy(n)d-Norge