Dagens bilde
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Re: Dagens bilde
Takker for tipset. Har ikke vært for mye på vestsida foruten en og annen skitur på Syndin.
Solvang Camping i Alta Just nu 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Connie den 15 jul 2020, 22:52, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Strålende bilde, Connie
!
Samtidig må jeg si jeg er imponert over langturene dine
.
God tur videre
!
Hvordan er det rundt omkring på campingplassene? Godt med teltplass, eller?

Samtidig må jeg si jeg er imponert over langturene dine

God tur videre

Hvordan er det rundt omkring på campingplassene? Godt med teltplass, eller?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bildet jeg først satte inn tok jeg da jeg kom, valgte galt bilde, så jeg byttet det til et rykende ferskt et. Jeg har ikke bestilt noe som helst og har fått plass alle steder uten utfordringer. Været fra Fauske og opp har vært strålende. Kjørte i ett fra Bergen til Fauske Camping, 130 mil med stort sett møkkavær.
Vind og 0 grader over Valdresflya, ØS regn og vind over Saltfjellet. Men alt i alt en herlig tur
Vind og 0 grader over Valdresflya, ØS regn og vind over Saltfjellet. Men alt i alt en herlig tur
Sist redigert av Connie den 15 jul 2020, 23:07, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ja, det nye bildet var et par-tre hakk over det andre, ja
.
Fine forhold der oppe, ser det ut som.
Pøs gjerne på med flere bilder i morgen :) .
Så få du ha en riktig god og myggfri natt
.

Så få du ha en riktig god og myggfri natt

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Forbausende lite mygg, men har utstyr dersom det skulle bli et problem
Takk, likeså 
... det var disse bildene da, blir mye kjøring og lite tid til å prioritere bilder, men jeg har tatt en del bilder med tlf og lastet opp på Locatoweb underveis. Til vinteren lager jeg en film fra denne turen ogsåAJ skrev: 15 jul 2020, 23:04 Ja, det nye bildet var et par-tre hakk over det andre, ja.
Så få du ha en riktig god og myggfri natt.
https://locatoweb.com/map/single/1204212993
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Mange veldig fine bildego'biter å se på den linken, ja

Har et spørsmål, som selvfølgelig burde vært stilt i annen tråd enn denne, men spør likevel: Hvor lange dagsetapper kjører du på denne turen?

Det varierer veldig, første etappe var på 130mil, men jeg stresser ikke, og har ingen plan. Ser jeg en fin plass og været er bra så stopper jeg gjerne etter 10 mil også.
Var i Lofoten i fjor, via Helgeland og ville opp igjen dit i år, men endte altså opp på Nordkapp. Flott vær i Alta, men jeg kunne ikke være der hele tiden, så da var alternativet Kautokeino, men der var det enda varmere, så da ble det Senja og det vil koste en dag med ØSregn. Og det betaler jeg for akkurat nu.
Meldt pent vær i morgen, så da tenker jeg at jeg rekker en runde her og i Lofoten før regnet drar på for fullt. Da drar jeg sørover over Saltfjellet. Og rundt Sørlandet og hjem, til Danmark, eller bare direkte hjem. Må se hva været og formen sier
.... Det sluttet forresten å øsregne mens jeg skrev dette 
Var i Lofoten i fjor, via Helgeland og ville opp igjen dit i år, men endte altså opp på Nordkapp. Flott vær i Alta, men jeg kunne ikke være der hele tiden, så da var alternativet Kautokeino, men der var det enda varmere, så da ble det Senja og det vil koste en dag med ØSregn. Og det betaler jeg for akkurat nu.
Meldt pent vær i morgen, så da tenker jeg at jeg rekker en runde her og i Lofoten før regnet drar på for fullt. Da drar jeg sørover over Saltfjellet. Og rundt Sørlandet og hjem, til Danmark, eller bare direkte hjem. Må se hva været og formen sier
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Så bra!
God tur videre

- haakeik
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Fra yttersiden av Runde i går. I bakgrunnen ser dere turiststien opp til fuglefjellet.
Utsikt fra Gurskøy
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Hvis du fortsatt er i område Fosnavåg/Herøy og ikke har vært der før, må du ta deg en tur ut i Mulevika. Google Maps har ikke markert veg dit, men det er feil.haakeik skrev: 18 jul 2020, 11:58 Fra yttersiden av Runde i går. I bakgrunnen ser dere turiststien opp til fuglefjellet.
IMG_20200716_170551.jpg
Utsikt fra Gurskøy
IMG_20200716_173801.jpg
- haakeik
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Har allerede vært der. Vi bor på Nerlandsøya, og Mulevika er fast badestrand, for de som liker å pine seg litt 
I morgen går veien videre ned til Lofthus i vakre Hardanger. Konemor og barn kjører bil og jeg finner meg noen fine motorsykkelveier nedover i fred og ro
Det blir nok Gaularfjellet og Vikafjellet nedover.

I morgen går veien videre ned til Lofthus i vakre Hardanger. Konemor og barn kjører bil og jeg finner meg noen fine motorsykkelveier nedover i fred og ro

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Det ække mye annet å si enn at Moto Guzzi Stelvio og norsk natur kler hverandre usedvanlig godt

- erik m
- Motorsykkelen din: jawa CZ 350 56 og BMW r1100rs 93
Du har noen utrolig velkomponerte bilder. Takk!haakeik skrev: 18 jul 2020, 11:58 Fra yttersiden av Runde i går. I bakgrunnen ser dere turiststien opp til fuglefjellet.
IMG_20200716_170551.jpg
Utsikt fra Gurskøy
IMG_20200716_173801.jpg