Hos oss ble totalprisen en god del lavere, husker ikke nøyaktig hvor mye, men det handler om en pen bunke hundrelapper...Baron von Waffel skrev: Prisene er uendret fra i fjor.

Hos oss ble totalprisen en god del lavere, husker ikke nøyaktig hvor mye, men det handler om en pen bunke hundrelapper...Baron von Waffel skrev: Prisene er uendret fra i fjor.
De skulle ha over 8000 av meg med 70% og 57 år for en naken Hyosung 250. Jeg var også totalkunde.mekkern skrev:1600kr-Trygg-vesta-70% 40+ cbr 1000f-88
De plikter å levere/selge annsvarsforsikring, men ingenting utover dette. Jeg hadde en sak om dette med If. If ville i utgangspunktet ikke forsikre min ZX6R pga skadestatistikk og at jeg ikke hadde hatt tung sykkel før osv. Jeg henviste til forikringsloven som pålegger dem å gi ansvarsforsikring. De "gikk" da med på det, men måtte legge på et risikotillegg som ville bli tatt bort igjen etter 2 år. Som sagt så gjort. Risikotillegget var bare et par 3 hundrelapper. Betaler nå ca. 2300,- for Ansvar, tyveri og brann. 70% bonus 3. år. Det er ikke ille på en den sykkelen jeg har som i utgangspunktet står med fet kursiv hos de fleste selskaper...Cbr skrev:Kan en bank si vi tilbyr ikke forsikring på den sykkelen! ?
Honda cbr 600 f3 98 mod
Måten de kan si nei til en ansvarforsikring er vha forsikringspremien, If ville ikke ha min nye RC8R og sa det med prisen. De fokuserte kun på at dette er en høyrisikosykkel uten å vektlegge at jeg har hatt sykler forsikret hos dem i 25 år uten skader. Når et selskap avviser en gammel kunde på den måten tyder det på at de har alt for gode marginer.Dexter skrev: De plikter å levere/selge annsvarsforsikring, men ingenting utover dette. Jeg hadde en sak om dette med If. If ville i utgangspunktet ikke forsikre min ZX6R pga skadestatistikk og at jeg ikke hadde hatt tung sykkel før osv. Jeg henviste til forikringsloven som pålegger dem å gi ansvarsforsikring. De "gikk" da med på det, men måtte legge på et risikotillegg som ville bli tatt bort igjen etter 2 år. Som sagt så gjort. Risikotillegget var bare et par 3 hundrelapper. Betaler nå ca. 2300,- for Ansvar, tyveri og brann. 70% bonus 3. år. Det er ikke ille på en den sykkelen jeg har som i utgangspunktet står med fet kursiv hos de fleste selskaper...
jeg kunne også fått forsikret CBR`n der men de opererer ikke med bonus så da er jeg usikker på skifte til annet selskap senere...beholder vel ikke bonusen på polisen mer enn 3 år? og hva med prisen i dette selskapet om et år vet jo ingen da disse er i etableringsfasen ennå..Knut Morten skrev:Ta å se hva dere ender opp på med bilsportmc - er billige på gamle sykler.
http://www.bilsport-mc.com/no
Betaler 1385,- for en -84 VF 1000f