Har over noe tid hatt problemer med en bensinkran på en 68 T500. Stengemekanismen på denne skal styres av vakuum via en slange knyttet til innsuget. Denne stenger ikke helt lengre og det blir søl av det…..
Hendelen på krana har ingen posisjon for å stenge helt – bare On (vakuum), reserve og full gjennomstrømning uten vakuum styring.
‘’original’’ deler er svindyre og jeg vurdere derfor å bytte ut denne bensinkrana (vakuum) med en normal… (lukket-åpen-reserve)
Skulle vel ikke være noe i veien for å gjøre det? Eller? - Bare jeg husker å tette vakuum hullet på innsuget.
Bensinkran på Suzuki 1968 T500 Cobra
Bensinkran på Suzuki 1968 T500 Cobra
----------------------------------------------------
Våre MC turer:
https://www.youtube.com/channel/UCFH4kO ... 5zswvyIYHA"
Våre MC turer:
https://www.youtube.com/channel/UCFH4kO ... 5zswvyIYHA"
Re: Bensinkran på Suzuki 1968 T500 Cobra
Så lenge flottøren stenger av før det renner over så er det jo greit... helt til du glemmer å stenge krana og flottør ikke stenger lengre.
Regner med du har søkt på de fleste nettbutikker verden rundt?
Regner med du har søkt på de fleste nettbutikker verden rundt?
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Bensinkran på Suzuki 1968 T500 Cobra
Så lenge du åpner og stenger krana ved bruk så er det helt knall. åpne på morran og stenge på kvelden etter dagens turer holder lenge.


当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后